۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۵۹
کد خبرنگار: 1171
کد خبر: 84932157
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خروش همدلی و استکبار ستیزی در سرزمین اسطوره‌ها

۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۵۹
کد خبر: 84932157
خروش همدلی و استکبار ستیزی در سرزمین اسطوره‌ها

زاهدان- ایرنا- مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان همگام با سایر هموطنان با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان برگ زرین دیگری در تاریخ سراسر افتخار این سرزمین رقم زده و عظمت و اقتدار ایران اسلامی و اتحاد و همبستگی ملت را به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایرنا ۱۳ آبان روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی طلیعه‌دار و تجلی سه واقعه مهم تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه، به خاک خون کشیدن دانش‌آموزان توسط مزدوران رژیم ستم شاهی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان انقلابی پیرو خط امام در تاریخ معاصر ایران اسلامی است که هر ساله باشکوه‌تر از سالهای قبل در سراسر سرزمین نخل و آفتاب برگزار می‌شود تا بدخواهان نظام صحنه‌های با شکوهی از عشق و ارادت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را در این دیار نظاره‌گر باشند.

مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان که همواره در گذر زمان شاهد توطئه‌ها و ترفندهای مختلف دشمنان و بدخواهان برای ضربه زدن به نظام اسلامی در این خطه از ایران بزرگ بوده‌اند یک بار دیگر با وحدت و همدلی دوشادوش هم در راهپیمایی۱۳ آبان حضور پررنگ‌شان را به نمایش گذاشتند تا به دشمنان نشان دهند هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند صفوف متحد آنان را بشکند و خللی در وفاداری‌شان به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کند.

مردم ولایت‌مدار، مومن و همیشه در صحنه این دیار بار دیگر شور، شعور و وحدت انقلابی خود را در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های امام و شهدا به نمایش گذاشته و حماسه‌ای وحدت آفرین خلق کردند، مردم این دیار با سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر استکبار" ضمن فریاد حق طلبی مردم این مرز و بوم در مقابل مستکبران، به جهانیان نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب اسلامی تا آخرین نفس ایستاده‌اند و دشمن نمی‌تواند با توطئه‌های مختلف بین نظام و مردم فاصله ایجاد کند.

حاضران در این مراسم همچنین با سردادن شعارهای "ای رهبر آزاده آماده ایم آماده"، "این همه لشکر آمده به عشق  رهبر آمده"، "خونی  که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست" بار دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند. راهپیمایی کنندگان همچنین با سر دادن "فتنه گر حیا کن آشوب را رها کن خواستار پایان اغتشاش و آشوبگری در کشور شدند.

خروش همدلی و استکبار ستیزی در سرزمین اسطوره‌ها

یکی از شهروندان سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مردم این استان همه ساله با حضور پر شکوه در راهپیمایی ۱۳‌ آبان مخالفت خود را با استکبار و توطئه‌های آنان را به دنیا نشان می‌دهد.

علیرضا کیخا افزود: امسال نیز با توجه به اغتشاشات و ناآرامی‌هایی که بواسطه توطئه‌های دشمنان و موج سواری رسانه‌های معاند در نقاط مختلف کشور ایجاد شده، مردمان انقلابی این دیار باز هم به صحنه آمده و با شعارهای دشمن شکن خود، بار دیگر دشمن را ناکام گذاشته و پاسخی کوبنده به توطئه‌های همیشگی آنان دادند.

راضیه میرشکار یکی دیگر از شهروندان زاهدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: هدف ما زنان که همگام با مردان در این راهپیمایی شرکت کرده‌ایم نشان دادن اقتدار ملت ایران و اعلام حمایت قاطعانه  از نظام اسلامی، رهبر معظم انقلاب و اهداف و آرمان‌های انقلاب است.

وی تاکید کرد: مردم سیستان و بلوچستان به عنوان پرچمداران وحدت و انسجام مذاهب اسلامی و مرزداران غیور ایران عزیز با حضور باشکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان یک صدا فریاد حمایت از نظام و انقلاب را سرداده و آمادگی خود برای حفاظت از مرزهای میهن اسلامی را اعلام کردند.

محمد شاهوزهی یکی از شهروندان اهل سنت زاهدانی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مستکبران و دیگر دشمنان اسلام هیچ زمان چشم دیدن وحدت ملت بزرگ ایران را ندارند گفت: مخالفان این نظام الهی و دینی بدانند مردم شیعه و سنی این دیار هیچ‌گاه مسیر خود را از یکدیگر جدا نخواهیم کرد و همواره با پیروی از رهبر معظم انقلاب با وحدت و یکپارچگی ایران خود را هر روز بهتر از گذشته آباد خواهیم کرد.

یکی از بانوان میانسال اهل سنت سیستان و بلوچستان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: دشمنان همواره سعی در ایجاد تفرقه بین اهل سنت و اهل تشیع داشته‌اند و در این مسیر از هیچ اقدامی فروگذار نبوده‌اند اما مردم این استان در طول تاریخ نشان داده‌اند که دست از اتحاد و همدلی برنداشته و همواره در همه صحنه ها دوشادوش همدیگر برای توسعه استان تلاش کرده‌اند.

وی که یک معلم بازنشسته آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بود تصریح کرد: بی شک حضور گسترده و پرشور مردم این دیار در راهپیمایی ۱۳ آبان در این شرایط که دشمن با تمام توان به میدان آمده و از هیچ برای رسیدن به اهداف خود فروگذار نیست، می‌تواند پایانی بر فتنه‌گری‌ سران فتنه در راس آنها گروهک‌های معاند باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha