۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۲۶
کد خبر: 84932154
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

فریاد استکبارستیزی در کوی و برزن دیار دارالمرحمه طنین‌انداز شد

سمنان- ایرنا- مردم دیار دارالمرحمه استان سمنان روز سیزدهم آبان همزمان با سراسر کشور با برگزاری راهپیمایی، فریاد استکبارستیزی سردادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم ولایتمدار سمنان از ساعات اولیه صبح در میدان امام رضا(ع) این شهر جمع شدند و راس ساعت ۱۱ راهپیمایی آغاز شد.

مردم سمنان در راهپیمایی با سردادن شعارهایی مانند مرگ بر استکبار، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا،انزجار خود از بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشان دادند.
مردم استان سمنان، همزمان با سایر نقاط کشور، پرچم سه رنگ ایران را در دست خود به اهتزاز درآوردند و با حضور در متفاوت‌ترین راهپیمایی این سال‌ها بار دیگر تعهد و پیوند خود با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام (ره) را نشان دادند.
مردم فهیم سمنان با حضور حماسی در راهپیمایی ۱۳آبان نشان دادند پشتیبان و همراه ولی فقیه زمان هستند و هیچ گونه اهانت و دست‌درازی به امنیت کشور را برنمی‌تابند.
حضور پرشور مادرانی که در  هوای سرد پاییزی نوزادان خود را در آغوش گرفته‌اند، حضور سالمندانی که با عصا به زحمت می‌توانستند راه بروند، حضور پررنگ جوانان و نوجوانان در راهپیمایی از جمله افتخاراتی بود که مردم شریف سمنان خلق کردند و با برپایی راهپیمایی حمایت و پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رخ کشیدند. 
مردم استان سمنان با شکوه حضور خود در راهپیمایی، دفاع از آرمان‌های انقلاب و احترام به ارزش‌های دینی را خواستار شدند و هر گونه اغتشاش و ناآرامی علیه نظم عمومی جامعه  و سنگ‌اندازی در پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی را یکی از اهداف شوم دشمن برشمردند. 

خبرهای بیشتر را اینجا بخوانید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha