اکبری: انگیزه زیادی برای صعود به عنوان تیم اول داشتیم

تهران- ایرنا- بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: انگیزه داشتیم که تیم اول از گروه صعود کنیم که این اتفاق هم خوشبختانه افتاد.

به گزارش ایرنا، امیرحسین اکبری بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و زننده گل پیروزی بخش به ژاپن پس از صعود به نیمه نهایی رقابت‌های بین قاره‌ای گفت: قرار بود در این بازی استراحت کنم اما بازی گره خورد و به صلاحدید کادرفنی از اواخر تایم دوم به زمین رفتم که دو بار هم روی من خطاهای شدیدی شد.

وی ادامه داد: فکر کنم خطایی که روی من شد کارت زرد داشت که داور درست تصمیم گرفت. دو سالی بود که تیم ملی فوتبال ساحلی تمرین و مسابقه و تورنمنت نداشت و آخرین تورنمنتی که رفتیم رقابت‌های سال گذشته بین قاره‌ای بود. به همین دلیل انگیزه داشتیم که تیم اول از گروه صعود کنیم که این اتفاق هم خوشبختانه افتاد.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی: همه کسانی که اینجا ما را می‌بینند، می‌گویند فینال بین ایران و برزیل است. سطح فوتبال کشورهای آمریکای جنوبی مثل هم است اما اسم برزیل بزرگتر از پاراگوئه و شانس برزیلی‌ها برای بردن بیشتر است. امارات تیم خوبی است و من خودم با ۷ بازیکن این تیم در باشگاه الاهلی امارات همبازی بوده‌ام. آنها شرایط میزبانی را هم دارند و بازی آسانی نخواهیم داشت. همین که امارات توانسته به مرحله‌ی نیمه نهایی رقابت‌ها صعود کند، یعنی این که تیم با کیفیتی است.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران شب گذشته با پیروزی مقابل ژاپن به عنوان صدرنشین راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha