خروش انقلابی مردم استان اردبیل در روز مبارزه با استکبار

اردبیل-ایرنا- راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم صبح امروز - جمعه - در اردبیل و شهرستان‌های استان اردبیل آغاز شد.

به گزارش ایرنا همزمان با یوم الله ۱۳ آبان، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم استان اردبیل با حضور پرشور در خیابان‌ها و  میادین شهرهای مختلف، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل بر مبارزه قاطع با استکبار جهانی آغاز شد.

مردم انقلابی اردبیل در این راهپیمایی با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر  فتنه گر"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آل سعود خائن"،  مرگ بر انگلیس از استکبار جهانی و ایادی داخلی آن ابراز انزجار کردند.

 حاضران در این مراسم همچنین با سردادن شعارهای "ای رهبر آزاده آماده ایم آماده"، "این همه لشکر آمده به عشق  رهبر آمده"، "خونی  که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست" "وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا که نتواند جوابم دهد" و اردبیلی اویاقدی انقلابا دایاقدی" بار دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

خروش انقلابی مردم استان اردبیل در روز مبارزه با استکبار

 راهپیمایی کنندگان همچنین با سر دادن "فتنه گر حیا کن آشوب را رها کن خواستار پایان اغتشاش و آشوبگری در کشور شدند.

دانش آموزان و حاضران در این مراسم با سردادن شعار "نیروی انتظامی تشکر تشکر"، "بسیجی دلاور تشکر تشکر"،"سپاهی دلاور تشکر تشکر" حمایت قاطع خود را از حافظان نظم و امنیت در کشور اعلام کردند.

 نظم نوین دنیا نابودی آمریکا جمهوری اسلامی جهانی باید گردد از دیگر شعارهایی بود که مردم انقلابی اردبیل در سالروز مبارزه با استکبار سر  می دادند.

خروش انقلابی مردم استان اردبیل در روز مبارزه با استکبار

راهپیمایی ۱۳ آبان علاوه بر اردبیل در پارس‌آباد، بیله‌سوار، اصلاندوز، گرمی، انگوت، مشگین‌شهر، خلخال، گیوی، نمین، نیر، سرعین، جعفرآباد، عنبران، هشجین، تازه‌کند، مغانسر، کلور، ثمرین،لاهرود، هیر، قصابه، رضی، اسلام‌آباد، ایردموسی، مرادلو، فخرآباد، آبی‌بیگلو و کوراییم با حضور پرشور مردم برگزار شد.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور و وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی که اردبیل به سر می برد، به عنوان سخنران ویژه راهپیمایی ۱۳ آبان امسال اردبیل سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، یوم الله ۱۳ آبان به عنوان برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی یادآور تبعید امام راحل در سال ۴۳، گرامیداشت یاد و خاطر دانش آموزانی که در سال ۵۷ به دست نیروهای ساواک به شهادت رسیدند و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان در سال ۵۸ است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha