نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان مردم را به حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت کردند

زاهدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار با صدور پیامی مشترک از مردم شریف و ولایتمدار استان برای حضور باشکوه و دشمن شکن در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان دعوت کردند.

به گزارش ایرنا متن پیام مشترک حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی و حسین مدرس خیابانی که نسخه‌ای از آن شامگاه پنجشنبه به ایرنا نمابر شده آمده است:سیزدهم آبان‌ماه ادامه خط نورانی پیروزی انقلاب اسلامی و سپس تثبیت نظام اسلامی و تجلی روحیه استکبارستیزی ملت غیور ایران است.
این پیام می افزاید: انقلاب اسلامی ایران به عنوان پناهگاه و یاری‌گر مستضعفان و جبهه محکم مبارزه با مستکبرین، الگویی برای آزادگان عالم و الهام‌بخش برای مسلمانان بوده است.
در ادامه این پیام آمده است: این روزها که دستان پلید و چهره هولناک مستکبران در پروژه ناامن سازی میهن اسلامی و صحنه گردانی آشوب‌ها و جنایات وحشیانه، به وضوح قابل مشاهده است، از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد و برگ دیگری بر سند حقانیت نظام اسلامی و خباثت دشمنانش اضافه‌ می‌شود.
در بخشی از این پیام ذکرشده است: بدون شک مردم عزتمند ایران که تا کنون با وحدت و همدلی مشکلات را پشت سر گذاشته‌اند از این چالش نیز سربلند بیرون خواهند آمد و داغ سازش و تسلیم را بر دل‌های تاریک ایادی شیطان خواهند گذارد.
این پیام می افزاید: این روزها، مسلمانان عالم بیش از پیش نیازمند وحدت کلمه و اعتصام به ریسمان الهی در برابر مستکبران هستند و می‌بایست با شناخت دسیسه های نظام سلطه یکی از اصلی ترین ابزار آنها یعنی تفرقه را بی اثر کرد.
در بخش پایانی پیام آمده است: اینجانبان ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان‌ماه روز ملی استکبارستیزی، از خداوند متعال دوام توفیقات ملت ایران بالاخص مردم نجیب سیستان‌وبلوچستان در وحدت و همدلی و ایستادگی در برابر مستکبرین و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به ویژه امر مهم و حیاتی جهاد تبیین را مسئلت می‌نماییم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha