۱۲ آبان ۱۴۰۱، ۲۳:۳۶
کد خبرنگار: 2448
کد خبر: 84932005
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اتحادیه اروپا خواهان حمایت از اوکراین در زمستان سخت شد

تهران- ایرنا- جوزب بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: شرکای بین‌المللی باید به حمایت از اوکراین ادامه دهند زیرا این کشور باید برای ادامه مبارزه با تهاجم روسیه در ماه‌های زمستانی آینده آماده شود.

به گزارش ایرنا از رویترز، بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در حاشیه نشست وزرای خارجه گروه ۷ در شهر مونستر در غرب آلمان هشدار داد که زمستان در راه است و پوتین منتظر است تا یخبندان عمومی بیاید و ارتش روسیه را تقویت کند.

زمستان روسیه،که گاهی اوقات به عنوان یخبندان عمومی یا زمستان عمومی شناخته می شود، جنبه ای از آب و هوای روسیه است که به شکست های نظامی چندین حمله به روسیه کمک کرده است.

بورل در ادامه افزود: اکنون بیش از هر زمان دیگری باید از اوکراین و مردم این کشور حمایت کنیم. آنها می جنگند، از کشورشان دفاع می کنند و ما وظیفه اخلاقی داریم که از آنها حمایت کنیم.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خاطر نشان کرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به دلیل شکست هایی که نیروهایش در میدان جنگ متحمل شدند، به حملات به زیرساخت های غیرنظامی متوسل می شود.

بورل همچنین مدعی شد: روسیه در حال نابودی اوکراین است، آنها نمی توانند آن را اشغال و در میدان جنگ پیروز شوند و به طور سیستماتیک کشور را نابود می کنند.

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha