۱۲ آبان ۱۴۰۱، ۲۱:۴۷
کد خبرنگار: 2451
کد خبر: 84931969
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ در لبنان برگزار شد

بیروت- ایرنا - مراسم بزرگداشت شهدای مظلوم حادثه تروریستی حمله به مرقد حضرت احمد بن موسی(ع) با حضور شخصیت های مختلف سیاسی فرهنگی و اجتماعی در سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم نماینده نبیه بری رئیس پارلمان لبنان، وزرای کار، حمل و نقل و امور خارجه دولت لبنان ، سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله، شیخ محمد یزبک رئیس شورای شرعی حزب الله، سید ابراهیم امین السید رئیس شورای سیاسی حزب الله، خلیل حمدان از اعضای هیئت رهبری جنبش امل ، منصور فاضل نائب رئیس جریان ملی آزاد در امور جوانان، فیصل کرامی رئیس جریان کرامت، وئام وهاب رئیس حزب توحید العربی، نماینده حماس در لبنان و سفرای کوبا و روسیه و همچنین نمایندگانی از سفارتخانه های سوریه، عراق، عمان، پاکستان، اندونزی در این مراسم شرکت کردند.

حاضران در این مراسم با همدردی با مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند که اغتشاشات اخیر که با هدایت استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی وهمراهی کشورهای مرتجع منطقه ای امنیت جمهوری اسلامی ایران را هدف گرفته است با شکستی دیگر مواجه خواهد شد.

شیخ مروان الرفاعی از اعضای جمعیت علمای مسلمان از منطقه عکار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت که این حمله یادآوار جنایت کفار در دوران جاهلیت علیه مسلمانان و داعش و تکفیری ها در بلاد اسلامی علیه  محور مقاومت است.

همچنین علی حجازی دبیرکل حزب بعث شاخه لبنان  این جنایت را حمله به جمهوری اسلامی به دلیل پایبندی به آرمان مقاومت در سطح منطقه و ناشی از خشم کشورهای فرامنطقه ای از نقش جمهوری اسلامی ایران در تثبیت مقاومت در لبنان و فلسطین دانست.

علی حمیه وزیر حمل و نقل لبنان نیز با اشاره به کمک های جمهوری اسلامی ایران به لبنان در روزهای سخت لبنان همدردی با مردم ایران در این جنایت را کمترین کار در برابر کمک های جمهوری اسلامی ایران دانست.

شیخ زهیر جعید هماهنگ کننده جبهه اقدام اسلامی در مصاحبه با خبرنگار ایرنا با اشاره به حمایت جمهوری اسلامی ایران از آرمان فلسطین، ایران و حضرت آیت الله خامنه ای را تنها حامیان آرمان فلسطین در کل جهان عنوان کرد

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha