کهگیلویه و بویراحمدی ها ۱۳ آبان امسال حماسه آفریدند

یاسوج - ایرنا- مردم انقلابی، ولایتمدار ، شجاع و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد امروز همنوا و همگام با اقیانوس خروشان و جمعیت میلیونی ایران اسلامی با راهپیمایی با شکوه ۱۳ آبان حماسه ای دیگر از غیرت، شکوه و عزت خلق کردند.

به گزارش ایرنا، قشرهای مختلف مردم از دانش آموز و دانشجو تا معلم و کارگر از پیر و جوان تا مرد و زن امروز جمعه آمده بودند تا پنجه در پنجه استکبار افکنده و به رجزخوانی ها و یاوه گویی های دشمنان و استکبار پاسخ کوبنده دهند.

امروز برگ دیگری از اراده و انسجام ملی در جای جای ایران اسلامی و این خطه شهیدپرور به نمایش گذاشته شد و زنان و مردان غیرتمند و شهید پرور دیار کهگیلویه و بویراحمد با پشت پا زدن به همه هیاهوها ، غوغاسالاری ها و تبلیغات منفی دشمن برای القای ناامیدی و یاس در میان مردم ، نشان دادند که آشوب آفرینی و تحریم ها نمی تواند در اراده مصمم و وفاداری ملت به نظام و انقلاب خللی ایجاد کند.

کهگیلویه و بویراحمدی ها ۱۳ آبان امسال حماسه آفریدند

مردم با سر دادن شعارهایی از جمله «نیروی انتظامی مظهر اعتبار است، برای ملت ما باعث افتخار است، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه گر، کوه اراده هستیم آمریکا رو شکستیم، سیزدهم آبان ماه یوم الله یوم الله» بار دیگر با آرمانهای امام راحل و شهدای دانش آموز تجدید بیعت کردند.

مردان و زنان کهگیلویه و بویراحمد با همان پشتکار و تعهد دوران انقلاب و دفاع مقدس راهپیمایی ۱۳ آبان ماه امسال را محکم تر، پرشکوه تر و متفاوت تر و استوار تر از سالهای گذشته به نمایش گذاشتند.

امت ولایتمدار در جای جای دیار آریوبرزن در صحنه شکوهمندانه و غرورآفرین این حماسه ملی حاضر شدند و برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار خود به ثبت رساندند.

سیل خروشان جمعیت در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی امسال به حدی بود که دوربین ها توان به تصویر کشاندن این همه عشق و وفاداری و اخلاص مردم انقلابی در این صحنه عظیم ملی را نداشت.

عشایر سلحشور، زنان شیردل و مردان شجاع این مرز و بوم همراه با سایر اقشار، امروز ندای لبیک یا خامنه ای سر دادند و شعارهای وحدت بخش و امیدآفرین بار دیگر وفاداری خود را به اسلام، نظام و انقلاب به زیبایی به نمایش گذاشتند.

شهر یاسوج امروز مملو از جمعیتی بود که وصف آن در کلام و قلم نمی گنجید و مردمی که دوباره آمدند تا با انقلاب ، امام راحل و رهبر معظم و فرزانه انقلاب بیعت کنند.

عشایر و مردم شجاع و انقلابی کهگیلویه و بویراحمد نشان داده اند که هرگاه پای مصالح ، عزت و سربلندی ملت و کشورشان در میان باشد فارغ از مشکلات و محرومیت های تاریخی ، مقتدرانه و جان بر کف آماده دفاع و پشتیبانی از انقلاب و نظام اسلامی هستند.

دانش آموزان حاضر در راهپیمایی به ایراد سخنرانی پرداختند و یکی از آنها گفت: آمریکا بداند دانش آموزان این دیار که طرفدار انقلاب و انسانیت اند، اقدام ننگین در اغتشاشات و جنایت تروریستی شاهچراغ را محکوم می کنند.

برخی دانش آموزان اغفال دشمنان شدند و دشمن به دنبال جنگ رسانه ای است اما بداند ما فرزندان انقلاب در برابر ظلم خواهیم ایستاد.


 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha