جهاد تبیین مهمترین رسالت رسانه‌ها است

زاهدان- ایرنا- فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مهمترین رسالت رسانه‌های ارتباط جمعی در شرایط کنونی جهاد تبیین است و اصحاب رسانه نباید میدان را برای رسانه‌های بیگانه بازبگذارند تا افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد شفاهی روز پنجشنبه در نشست بصیرتی ویژه اصحاب رسانه اظهارداشت: وظیفه امروز در کنار جهاد تبیین، کمک کردن به جهاد تصمیم است.

وی بیان کرد: در جهاد تصمیم کمک شود تا با چشمانی تیزبین تمامی امور رصد و در تصمیم‌سازی، مساعدت و کمک شود.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: نقش مهم رسانه در این موضوع بسیار مهم و آگاهی بخش است.

وی با بیان اینکه دشمن، ایران قوی را نمی‌خواهد بیان کرد: دشمن تلاش دارد مردم را نسبت به گذشته پشیمان کند.

سردار شفاهی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد حال را آشفته نشان دهد و مردم را نسبت به آینده نا امید کند، افزود: رسانه‌ها باید ایران واقعی را نمایش دهند و با تمام ظرفیت گذشته را به درستی تبیین کنند.

وی تصریح کرد: یاری خداوند، همراهی مردم و تلاش شبانه‌روزی رسانه‌ها جهت تبیین درست اتفاقات اخیر، دشمن را در رسیدن به اهدافش ناامید کرد.

مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: امروزه جایگاه اخلاق در رسانه مهمتر از هر زمان دیگری است.

حجت الاسلام علی اکبرپور با بیان اینکه رسانه ها پرچمداران تبیین هستند، ادامه داد: رسانه ها باید واقعیت جامعه را بدرستی تبیین کنند و نباید جای جلاد و شهید عوض شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه ما نتوانستیم بدرستی موضوعات را تبیین کنیم، تصریح کرد: در تبیین باید منصفانه و بی‌طرف عمل کنیم و از افراط و تفریط جلوگیری شود.

مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه افسران بصیرت افزایی رسانه ها هستند گفت: یکی از وظایف مهم رسانه، بصیرت افزایی در جامعه است.

وی ادامه داد: نقد با تخریب متفاوت است، اجازه تخریب و توهین نداریم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha