۱۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۰۲
کد خبرنگار: 795
کد خبر: 84931794
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دفتر یادبود شهدای حرم شاهچراغ در سفارت ایران در پاکستان گشوده شد

تهران - ایرنا - دفتر یادبود شهدای فاجعه تلخ و غم انگیز حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) شیراز در سفارت جمهوری اسلامی ایران در پایتخت پاکستان گشوده شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، سفارت کشورمان در شهر اسلام‌آباد، طی امروز و فردا جمعه میزبان دیپلمات ها، مسوولان و افرادی خواهد بود که برای ابراز همدردی با ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران درپی فاجعه تروریستی در حرم شاهچراغ علیه السلام و احترام به قربانیان، به این سفارت مراجعه خواهند کرد.

امضای این دفتر یادبود، علاوه بر اینکه ادای احترام به شهدای حمله داعش و ابراز همدردی با هموطنان و اعضای خانواده های آنان است، مهر تاییدی بر سند فداکاری‌های بزرگ ملت ایران در مبارزه با تروریسم محسوب می شود.

دفتر یادبود شهدای حرم شاهچراغ در سفارت ایران در پاکستان گشوده شد

اقدام تروریستی داعش یک موج جهانی محکومیت را درپی داشت و در همسایه شرقی پاکستان نیز مقام‌های دولتی، رهبران سیاسی و مذهبی این کشور نیز حمله به حرم شاهچراغ و شهادت مظلومانه شهروندان ایرانی را به شدت محکوم کردند. 

براساس این گزارش، شماری از شخصیت های پاکستانی، سفیران و دیپلمات های کشورهای مختلف مقیم اسلام‌آباد در حضور «سید محمدعلی حسینی» سفیر ایران در پاکستان ضمن ابراز تسلیت به مناسبت شهادت شماری از هموطنانمان در حمله تروریستی به حرم شاهچراغ، دفتر یادبود شهدای این فاجعه را امضا کردند.

دفتر یادبود شهدای حرم شاهچراغ در سفارت ایران در پاکستان گشوده شد

سفارت جمهوری اسلامی ایران فردا نیز میزبان شخصیت های سیاسی و مذهبی پاکستان و دیپلمات های خارجی برای امضای دفتریادبود شهدای حرم شاهچراغ خواهد بود. 

اقدام تروریستی داعش در حمله مسلحانه به شاهچراغ - حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) - در شهر شیراز که به شهادت ۱۵ نفر از جمله ۲ کودک و زخمی شدن ۱۹ نفر از زائران آن منجر شد، تاکنون با محکومیت سازمان ملل و شمار زیادی از کشورهای جهان و مواجه شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha