۱۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84931661
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تسریع در اجرای  قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان ضروری  است

کرج - ایرنا - نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان به دنبال تاکیدات مقام معظم رهبری در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و امروز باید در کشور اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، علیرضا عباسی روز پنجشنبه در بازدید از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز افزود: عده ای به جوانان ما القا می کنند که توان علمی رسیدن  به برخی علوم را نداریم یا برخی فعالیت ها را نمی شود و نمی گذارند و اجازه نمی دهند، این در حالی است که با تقویت و تزریق روحیه، باور می کنند که هم می شود و هم می توانیم و هم باید برای رفع موانع  تلاش کرد.

وی با اشاره به اینکه توان جوان ایرانی نباید دستکم گرفته شود گفت: دولت باید نیازهای خود را در حوزه های مختلف احصا کرده تا شرکت های  دانش بنیان، اطلاع مناسب از نیازها داشته و برای رفع نیازهای کوشش کنند، البته باید در مرحله بعد، برای جمعیت ۶۰۰ میلیونی اطراف ایران نیز، شرکت دانش بنیان برنامه ریزی داشته باشند.

نماینده مردم کرج ، اشتهارد  و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت های مرتبط با حوزه نوآورانه و فناورانه مانند ایجاد کارخانه نوآوری البرز، می تواند روحیه "ما می توانیم" را در جوانان ایجاد کند و به شکل مطلوب تسهیل گری در ارائه این خدمات صورت بگیرد، در ضمن دستگاه های مرتبط نیز وظایف خود را در ارائه خدمات و زیرساخت ها به نحو مطلوب انجام دهند.

کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان البرز  توسط شهرداری کرج و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از حدود یک سال پیش برای گسترش کسب و کارهای نوین راه اندازی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha