۱۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۲۹
کد خبرنگار: 1176
کد خبر: 84931564
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهپیمایی ۱۳ آبان در ۵۰ نقطه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

زاهدان- ایرنا- مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور فردا /جمعه/ در بیش‌از ۵۰ نقطه جمعیتی این استان برگزار خواهد شد.

عباس صفدری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: راهپیمایی ۱۳ آبان ساعت ۹ صبح فردا با حضور اقشار مختلف مردم شهر زاهدان از میدان آزادی تا مصلی قدس این شهر برگزار خواهد داشت.
وی بیان کرد: مردم ولایتمدار سیستان و بلوچستان امسال نیز همچون سال‌های گذشته با حضور فعال در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر اقتدار، عظمت و ایستادگی خود را در مقابل دشمنان نشان می‌دهند.
مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: تمهیدات لازم در راستای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این راهپیمایی عظیم مردمی در تمام شهرها و روستاه‌های این استان اندیشیده شده است.
وی افزود: اجرای سرود، برپایی نمایشگاه فرهنگی، طراحی و نقاشی مخصوص کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌های این مراسم در طول مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در زاهدان است.

صفدری اظهارداشت: یکی از ویژگی‌های بارز و آرمان های غیر قابل تغییر نظام جمهوری اسلامی مساله استکبار ستیزی است.
وی بیان کرد: با توجه به شرایطی که در منطقه و کشورهای اسلامی وجود دارد راهپیمایی ۱۳ آبان امسال از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به رویکرد امسال در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان تصریح کرد: مساله بدعهدی آمریکا نسبت به ملت ایران که از خصوصیت‌های اصلی استکبار است، تبیین جنایات کنونی آمریکا و منطق بی اعتمادی به آمریکا با وجود تلاش‌های بسیار زیاد دستگاه دیپلماتیک کشور از جمله رویکردهای مورد توجه در این راهپیمایی است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha