۱۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۰۱
کد خبر: 84931535
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امکان استفاده از خدمات ام آر آی در تفت فراهم شد

۱۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۰۱
کد خبر: 84931535
امکان استفاده از خدمات ام آر آی در تفت فراهم شد

یزد- ایرنا- در مراسمی با حضور فرماندار شهرستان تفت، تعدادی از خیران و مسئولان حوزه بهداشت و درمان شهرستان، دستگاه ام آر آی (MRI)) خریداری‌شده برای بیمارستان شهید بهشتی این شهر در این مرکز درمانی استقرار یافت.

فرماندار تفت در این  مراسم گفت: به همت خیران نیک اندیش شهرستان و با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، شاهد استقرار دستگاه ام آر آی (MRI) در بیمارستان شهید بهشتی تفت در راستای خدمات‌دهی بهتر به مردم در حوزه بهداشت و درمان هستیم.

به گزارش پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری تفت، محمد دهشیری بیان داشت: برای خرید این دستگاه به همت خیران نیک‌اندیش شهرستان اعتباری بالغ‌ بر ۵۰ میلیارد ریال جمع‌آوری شد و با مساعدت وزارت بهداشت ارز دولتی برای خرید این دستگاه با استفاده از این مبلغ تخصیص داده شد و شاهد ورود این دستگاه به بیمارستان شهید بهشتی در آستانه‌ی میلاد امام حسن عسکری (ع) هستیم.

دهشیری افزود: بزودی با تکمیل ساخت سالن مورد نیاز برای استقرار دستگاه ام آر آی (MRI) که به وسیله یکی از خیران بزرگوار شهرستان در حال تجهیز است این دستگاه راه‌اندازی خواهد شد و خدمت بزرگ دیگری در حوزه بهداشت و درمان به مردم ارائه خواهد شد.

پیش از این تفتی ها برای دریافت خدمات ام آر آی باید به شهر یزد عزیمت می کردند.

تفت با ۴۵ هزار نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha