استاندار قزوین: دشمنان به دنبال دوقطبی سازی در جامعه هستند

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: دشمنان به دنبال دو دستگی و دوقطبی سازی در جامعه هستند و در این مسیر دلسوزان باید در این حیله گرفتار نشوند و اختلاف نظرها نباید منجر به آسیب رسیدن به انقلاب شود.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی روز پنجشنبه در دیدار با مسئولان انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان قزوین،افزود: دشمن در تمامی حوزه‌ها از ما شکست خورده است و این بار تلاش می کند با اختلاف افکنی در جامعه به اهداف خود برسد.

استاندار قزوین با بیان اینکه دانش آموزان امروزی، ثمره مقاومت‌ها، مجاهدت‌ها، تلاش‌ها و کوشش‌های گذشتگان را خواهند دید، اضافه کرد: در شرایط کنونی، نظام سلطه وجهه و اقتدار خود را از دست‌ داده است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اظهار داشت: نسل‌های قبل در معرض فتنه بودند و تشخیص حق و باطل برای آنها سخت بود ولی امروز تشخیص حق و باطل راحت است، البته جریان باطل با تمام توان ورود پیدا کرده است.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های استان قزوین، افزود: وجود منابع انسانی قابل توجه و فرهنگ مترقی یکی از بارزه های ویژه استان قزوین است که این ویژگی در جامعه دانش آموزی هم تبلور دارد. 

استاندار قزوین با بیان اینکه موفقیت و پیشرفت نباید در یک نظام تک بعدی و محدود صورت بگیرد،اضافه کرد: درس خواندن هر چند که خیلی موثر است ولی تمام انتظار یک فرد و جامعه از خودش نیست و باید افراد در تمامی جنبه‌های مختلف پیشرفت کنند. 

نماینده عالی دولت در استان قزوین اظهار داشت: خیلی از بی ادبی هایی که امروز در محیط های دانشگاهی و مکان هایی که مدعی نخبگی هستند مشاهده می شود نتیجه پیشرفت تک بعدی است و باید همه برنامه ریزی و تلاش کنیم پیشرفت همه جانبه و عمیق داشته باشیم. 

وی با بیان اینکه باید دانش آموزان با قدم گذاشتن در مسیر اسلامی و تدین به شکل عمیق به دنبال پیشرفت خود باشند،افزود: باید تلاش کرد فرمان رهبر معظم انقلاب را در حوزه جهاد تبیین اجرایی کرد چون کم توجهی به این مقوله منجر به بروز آسیب های مختلفی به ویژه در روزگار کنونی شده است.

اعلایی همچنین گفت: دانش آموزان اگر می خواهند پیشرفت کنند نگاه انتقادی به خود هم داشته باشند چراکه انسان زمانی پیشرفت می کند که خودش را به چالش بکشد و سعی کند استعدادها و ظرفیت های خود را از این طریق شکوفا سازد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha