۱۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۰۲
کد خبرنگار: 985
کد خبر: 84931493
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل: ۱۳ آبان سند مقاومت و پایداری در مقابل استکبار است

اردبیل - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ۱۳ آبان را سند مقاومت و پایداری در مقابل استکبار دانست و گفت: خودباوری و اراده جوانان ایران اسلامی در این روز به اثبات رسید.

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده روز پنجشنبه اظهار کرد: ۱۳ آبان که در مبارزه و قیام دانش‌آموزان متعهد و بیدار بر ضد رژیم شاه و حامیان آن به‌ویژه استکبار جهانی ریشه دارد، نشان می‌دهد این قشر آگاه و متعهد در راه رسیدن به اهداف والا و عظیم انقلاب اسلامی چه در زمان طاغوت و چه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

وی گفت: جوانان ایران اسلامی در مبارزه با استکبار همواره نقشی فعال و فراموش ناشدنی ایفا کرده‌اند ، آنها بودند که در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ هویت دینی، خوداتکایی و مبارزه با استکبار را به همگان آموختند ، این نوجوانان دانش دوست با شعارهای کوبنده و مشت‌های گره خورده، پایه‌های حکومت مزدور پهلوی را سست کردند و لرزه بر اندام زمامداران کاخ‌های کفر انداختند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: جوانان شجاع ایران اسلامی با قیام خود در روز ۱۳ آبان به مستضعفان آموختند که برای به دست آوردن حقوق از دست رفته خود باید با ستمگران جهانی بستیزند. در عصر کنونی نیز با توجه به آن رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌ها بر دانش‌آموزان ماست که سهم مهمی در مبارزه با استکبار بر عهده گیرند و همچون گذشته از پیشگامان این قیام ملی باشند.

حجت‌الاسلام جعفرزاده به پیام مهم روز ۱۳ آبان اشاره کرد و افزود: این روز یادآور حماسه‌ها، ایثارها و فداکاری‌های دانش‌آموزان عزیزمان است ، این روز باشکوه بدین سبب روز دانش‌آموز نامیده شد، تا خاطره فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاودان بماند و درسی فراموش ناشدنی برای تمام دانش‌آموزان در سراسر گیتی باشد که با ابرقدرت‌های چپاولگر به مبارزه بی‌امان بپردازند و عزت را بر زندگی ذلت بار ترجیح دهند.

تبیین واقعیت‌ها و تولید محتوا باید در اولویت فعالیت‌های فرهنگی قرار گیرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه این ایام بهترین فرصت برای بازگویی وقایع و دسیسه‌های دشمنان است، اظهار کرد: امروز عملیات روانی دشمن بسیار پررنگ بوده و متاسفانه برخی‌ها نیز گرفتار هجمه رسانه‌ای شده‌اند، تولید محتوا و استفاده بیشتر از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها در این شرایط ضروری است.

حجت‌الاسلام جعفرزاده با بیان اینکه همه دستگاه‌ها بر اساس قانون موظف هستند بخشی از اعتبارات خود را به تولیدات فرهنگی اختصاص دهند، گفت: ۳۶ هزار دانش‌آموز در کشور به شهادت رسیده اما آنچنان که باید و شاید نتوانسته‌ایم کاری کنیم که در جامعه کنونی دانش‌آموزان این عزیزان را الگوی خود قرار دهند.

وی تاکید کرد: ۱۳ آبان به همه مستضعفان جهان آموخت که بر ضد مستکبران قیام کنند و حقوق از دست رفته خویش را از چنگال استکبار و استعمار بیرون کشند.

وی گفت: پیام روز این روز به مسلمانان این است که تنها در برابر پروردگار جهانیان و مکتب توحید سر اطاعت و سرسپردگی فرود آوردند و به کرنش بنشینند و تا همیشه زمان در برابر ظلم و زورگویی ابرقدرت ها سرتسلیم فرود نیاورند.

جنگ ادراکی و ترکیبی را با جهاد تبیین شکست می‌دهیم 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اتفاقات اخیر، برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان امسال را مهم‌تر از سال های گذشته دانست و اظهار کرد: نظام سلطه جنگ ادراکی و ترکیبی را علیه کشور آغاز کرده و پس از یک ماه تلاش توطئه‌های آنان با شکست مواجه شد.

حجت الاسلام جعفراده با بیان اینکه مراسم ۱۳ آبان امسال از اهمیت مضاعفی برخوردار است، گفت: امیدوارم امسال برنامه باشکوه‌تری نسبت به سالیان گذشته در استان اردبیل داشته باشیم.

عضو شورای فرهنگ عمومی اردبیل با بیان اینکه برگزاری راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان امسال با حضور اقشار مختلف مردم می‌تواند بازتاب زیادی در عرصه جهانی داشته باشد، تصریح کرد: دشمنان با هجمه رسانه‌ای درصدد کمرنگ کردن و ناامیدی مردم از حضور در این راهپیمایی هستند، بنابراین از همه اقشار دعوت می شود که حضور معناداری در این راهپیمایی داشته باشند.

حجت‌الاسلام جعفرزاده با بیان اینکه مراسم گرامیداشت روز ۱۳ آبان در تمامی شهرستان‌ها، بخش‌ها و مناطق استان اردبیل اجرا می‌شود، افزود: تجمع مردمی در اردبیل با حضور دانش‌آموزان به همراه خانواده، دانشجویان، مسئولان و اقشار مختلف مردم روز جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰ صبح از میدان شریعتی به سمت مصلی امام (ره) برگزار و سپس برنامه‌هایی از قبیل سخنرانی، اجرای سرود و قرائت بیانیه در ادامه اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه انجام می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha