۴۳۳ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۷۰ پروژه در روانسر تصویب شد

کرمانشاه – ایرنا- فرماندار شهرستان روانسر با اعلام اینکه ۴۳۳ میلیارد ریال اعتبار از منابع مختلف برای اجرای ۷۰ پروژه در بخش‌های مختلف تصویب شده است، گفت: موافقت‌نامه این پروژه‌ها نیز مبادله شده و مدیران باید پروژه‌ها را عملیاتی کنند.

به گزارش ایرنا؛ «سعدی مصطفی‌زاده» روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان روانسر اضافه کرد: حدود ۱۱ میلیارد ریال نیز برای اجرای چهار پروژه در روستاهای فاقد دهیاری و سه پروژه امور عشایری در نظر گرفته شده که عملیات اجرایی بخشی از این پروژه ها آغاز شده است.

فرماندار روانسر در ادامه افزود: از محل اعتبارات سفر هیات دولت به استان نیز ۷۰۰ میلیارد ریال برای تسریع در ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی و ۱۶۰ میلیارد ریال نیز برای تکمیل تصفیه خانه فاضلاب روانسر به عنوان ۲ پروژه مهم و حیاتی در نظر گرفته شده است.

مصطفی‌زاده در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه جهاد تبیین به عنوان یک مکتب، رسالت اصلی مدیران و یک وظیفه ملی است، گفت: در این برهه حساس همه ما نسبت به روشن شدن وقایع، اغتشاشات و اعتراض‌های اخیر مسوول هستیم.

وی افزود: در جمهوری اسلامی باب اعتراض همیشه باز بوده و در ۱۰ سال اخیر شاهد اعتراضات اقتصادی و صنفی بوده ایم اما اعتراض با اغتشاش متفاوت است.

فرماندار روانسر با بیان اینکه باید دانش و بینش ما نسبت به مسائل روز کشور بیشتر باشد تصریح کرد: مدیران ادارات نباید دچار روزمرگی شوند و باید با علم و آگاهی نسبت به مسائل روز کشور روشنگری بیشتری داشته باشند تا زمینه سواستفاده دشمن فراهم نشود.

مصطفی‌زاده ادامه داد: اغتشاشات اخیر در کشور نشان می دهد یک جنگ شناختی بر علیه جمهوری اسلامی راه اندازی شده است که فکر و فرهنگ ما و جوانان و دانش آموزان را مورد هدف قرار داده اند و از احساسات آنها سواستفاده می کنند.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha