شاخص پذیرش مددجو در آسایشگاه کهریزک، تایید تیم بهزیستی است

شهرری - ایرنا - مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک گفت: شاخص پذیرش مددجو در این آسایشگاه همان تاییدیه تیمی است که از سوی اداره کل بهزیستی مامور به بررسی و اعلام نظر هستند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبر روز پنجشنبه روابط عمومی بهزیستی شهرستان ری، داود خادم سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ری با حسین نحوی نژاد مدیرآسایشگاه خیریه کهریزک دیدار کرد و نحوی نژاد در این دیدار افزود: این ملاقات ها همیشه به صورت ممتد ادامه یابد و بهزیستی هرگز ما را تنها نگذارد و کهریزک نیز همواره در کنار بهزیستی خواهد بود.

وی در تعیین شاخص پذیرش مددجو اظهار داشت: شاخص پذیرش ما همان تیم شما یعنی بهزیستی است و آسایشگاه از ۳۱ استان پذیرش دارد و بخش بزرگی از بهزیستی در این آسایشگاه سالمندان قابل مشاهده است.

نحوی نژاد توانبخشی و فیزیوتراپی را از اصلی ترین خدمات خاص سالمندان در دوران کهولت و افتادگی دانست و ادامه داد: تحولات چشمگیری در بخش توانبخشی و فیزیوتراپی سالمندان در دست اجراست و مطمئن هستیم نتایج آن بزودی در زندگی عزیزان سالمند مشهود خواهد شد.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با اشاره به در پیش­رو بودن روز جهانی معلولان خاطرنشان کرد: برگزاری مشترک این مناسبت مهم می تواند علاوه بر روحیه بخشی به معلولینی که سالهاست تحت پرستاری پر تلاش ترین انسان های جامعه روزگار سپری می کنند، زمینه ساز تعاملات گسترده در حوزه های مهم همچون توانبخشی و رفع مشکلات درمانی مددجویان باشد.

وی با بیان اینکه منتظر حضور کارشناسان آن مرکز در کهریزک هستیم، خاطر نشان کرد: همه ما بر اهمیت توانبخشی مددجویان به ویژه کسانی که از کمترین توان جسمی و حرکتی برخوردارند ، هستیم و می توانیم با همفکری و بهره گیری از توانمندی های ۲ حوزه خدمات شایانی را به جامعه هدف ارائه کنیم.

داود خادم سرپرست بهزیستی شهرستان ری در زمان حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک ، خدمات جاری در این مجموعه به ویژه بخش های محل نگهداری بیماران ام اس و درمانی را در منطقه و کشور بی نظیر دانست.

وی تعاملات ۲ جانبه را باعث بهینه تر شدن و ارتقای سطح سلامت سالمندان، معلولان و بیماران ام اس کهریزک برشمرد و آمادگی لازم را در این زمینه اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، آسایشگاه خیریه کهریزک با همت والای شادروان دکتر حکیم زاده از سال ۱۳۵۱ با مختصر امکانات ابتدایی و همراهی یاران وی با اسکان انگشت شمار سالمندان نیازمند و بی سرپرست، فعالیت خود را آغاز کرد.

این آسایشگاه هم اکنون در ۴۲۰ هزار مترمربع مساحت، ۱۸۰ هزار مترمربع بنا و ظرفیت بستری یکهزار و ۷۵۰ نفر مددجو با واحدهای مختلفی مانند کارگاه، فیزیوتراپی، ساختمان بیماران ام اس، کتابخانه و سالن ورزشی مشغول خدمت رسانی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha