جزئیات برگزاری مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در استان کرمانشاه اعلام شد

کرمانشاه- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه با بیان اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان در همه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان فردا جمعه راس ساعت ۱۰ صبح با حضور اقشار مختلف جامعه با حرکت از میدان انقلاب اسلامی (شهرداری سابق) به سمت مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 «عباس سروری» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال باشکوه تر از هرسال دیگر با شعار محوری «ایستادگی، مقاومت و استکبار ستیزی» با شرکت تمام مسوولان و اقشار جامعه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در طول مسیر راهپیمایی برنامه های متنوعی تدارک دیده شده است، گفت: در مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان از میدان انقلاب تا مسجد جامع کرمانشاه اجرای برنامه های فرهنگی، گروهای سرود، مداحی، رزم نوازان در راستای افزایش غنای راهپیمایی تدارک دیده شده است. 

سروری یکی دیگر ار برنامه های راهپیمای ۱۳ آبان را سخنرانی اعلام کرد و بیان داشت گفت: پس از قرائت بیانیه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، شرکت کنندگان در راهپیمایی با حضور در مسجد جامع شهر کرمانشاه، نماز پر فیض جمعه را به امامت آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اقامه خواهند کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه روز ۱۳ آبان در تقویم کشور ما، روز ملی استکبار ستیزی است از تمام اقشار جامعه بخصوص دانش آموزان و دانشجویان خواست با همراه خانواده هایشان در این مراسم با شکوه شرکت کنند.

سروری همچنین حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان را یک پاسخ دندان شکن به دشمنان دانست و با اشاره به آشوب ها و اغتشاشات اخیر در کشور از همه اقشار جامعه خواست در راستای محکومیت توطئه های دشمنان در مراسم یوم الله ۱۳ آبان مشارکت کنند تا دشمنان را بار دیگر از ضربه زدن به مهین مان ناامید سازیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha