۱۳ آبان، تجلی اراده ملت و تحقق اندیشه آرمانی و استکبارستیزی امام راحل است

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی در آستانه ۱۳ آبان تاکید کرد: «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی»  تجلی اراده‌ ملتی است که با تکیه بر ایمانی استوار، با گامی بلند و تاریخ‌ساز، تحقق اندیشه‌ آرمانی و رهایی‌بخش استکبارستیزی حضرت امام خمینی (ره) را سرعت بخشید.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، در پیام محمدصادق معتمدیان به مناسبت «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» آمده است: ۱۳ آبان تجربه گرانسنگ استکبار ستیزی، ابهت پوشالی سردمداران جهانخوار را به سُخره گرفت و دسیسه‌های آنان را نقش بر آب کرد.

در ادامه این پیام اظهار شده است: در چنین روزی بار دیگر حلاوت پیروزی حق بر باطل را به کام خداجویان آزاداندیش چشاند و اینک نیز با درایت و تدبیر خردمندانه‌ی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ایران اسلامی مقتدرانه، هراس‌زدایی از شیطان بزرگ را به منصه‌ ظهور رسانده و به رغم همه دشمنی‌های استکبار، ملت ایران مقاوم و پیروز ایستاده است.

استاندار آذربایجان غربی با درود به روح پاک امام راحل (ره) و روان پاک شهدای دانش آموز و تبریک یوم الله سیزدهم آبان به محضر مبارک ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی  امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) و ملت بزرگ ایران، تاکید کرده است: اقشار مختلف مردم رشید آذربایجان غربی در راهپیمایی سیزده آبان حضوری پرشور خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، فردا /جمعه/ ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha