استاندار و رئیس عدلیه استان مرکزی، از همراهی نکردن خانواده شهیدی‌نژاد با دشمنان قدردانی کردند

اراک - ایرنا - استاندار و رئیس کل دادگستری استان مرکزی، از همراهی نکردن خانواده مرحوم مهرشاد شهیدی‌نژاد با دشمنان نظام اسلامی قدردانی کردند.

«فرزاد مخلص الائمه» و سید «عبدالمهدی موسوی» یک‌شنبه هشتم آبان ماه به همراه برخی از اعضای شورای تأمین استان با حضور در منزل مرحوم مهرشاد شهیدی‌نژاد از جانباختگان وقایع اخیر ضمن ابراز همدردی با خانواده وی، از همراهی نکردن خانواده و بستگان این مرحوم با دشمنان مردم و انقلاب قدردانی کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نیز در این دیدار گفت: درگذشت مهرشاد، قلب و جان ما را هم سوزاند و ما هم در غم از دست دادن این جوان عزیز داغدار هستیم.

«بهنام نظری» افزود: دشمنان به دنبال این بودند که از مرگ مهرشاد به نفع خود بهره‌برداری کنند و از اینکه خانواده آن مرحوم با وجود غم بزرگ از دست دادن عزیزشان فرصت سوءاستفاده به دشمنان را ندادند و همراهی خوبی در تأمین امنیت شهرستان داشتند، کمال قدردانی را داریم.

سید «عبدالمهدی موسوی» رئیس کل دادگستری استان مرکزی هم در این دیدار ضمن عرض تسلیت این ضایعه به خانواده مرحوم مهرشاد شهیدی‌نژاد، گفت: تدبیر و درایت شما اجازه سوءاستفاده به دشمنان را نداد که این اقدام ارزشمند جای قدردانی دارد.

در این دیدار خانواده مرحوم مهرشاد شهیدی‌نژاد با اشاره به افتخارات ورزشی و همچنین سوابق حضور مهرشاد در مراسم‌های اعتکاف و موکب‌های اربعین، تسریع در احقاق حق و اجرای دقیق عدالت را مهم‌ترین خواسته‌ خود عنوان کردند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha