رییس سازمان بسیج سازندگی: یک‌هزار قرارگاه عملیات جهادی در کشور راه اندازی می‌شود

بندرعباس- ایرنا- رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: قرار است به تدریج یک‌هزار قرارگاه عملیات جهادی محله‌ای، پهنه‌ای و منطقه‌ای در کشور راه اندازی شود که این قرارگاه‌ها در واقع عملیات های جهادی را به صورت منسجم و تخصصی دنبال ‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمد زهرایی شامگاه چهارشنبه در حاشیه برگزاری مراسم رویداد گنج در بندرعباس که با هدف شناسایی و حمایت از طرح‌های اشتغالزای گروه‌های جهادی هرمزگان برگزار شد،  درجمع خبرنگاران افزود: البته انتظار نداریم همه این قرارگاه‌ها را به صورت همزمان در سطح کشور راه اندازی کنیم بلکه در هر استان اکنون دو قرارگاه عملیات جهادی تشکیل شده است که هر قرارگاه چند گروه جهادی تخصصی دارد که مسوولیت برنامه ریزی و هماهنگی گروه‌ها در زمان بحران از جمله سیل و زلزله و غیره را برعهده دارد.

وی با اشاره به اینکه مسوولیت جریان جهادی در بسیج سازندگی راهبردی است، بیان داشت: اصل آن است که بتوانیم مسیر گروه‌های جهادی را هموار کنیم تا بتوانند خدمت بیشتری را به مردم ارائه کنند.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور همچنین با اشاره به برگزاری رویداد گنج، از این بستر برای تقویت همکاری بسیج سازندگی و بنیاد علوی یاد کرد و افزود: همکاری با بنیاد برکت را نیز آغاز کرده‌ایم و باید تلاش کنیم تا نهایت همکاری و هماهنگی را در این عرصه داشته باشیم.

سردار زهرایی، شناخت نقاط قوت هر گروه جهادی و به اشتراک گذاردن این نقاط در توفیق فعالیت‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و یکی از دستاوردهای برگزاری این رویدادها نیز توسعه تجربه‌های موفق و بکار بستن آن‌ها در ادامه راه است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha