۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۲۱:۴۲
کد خبر: 84931210
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

اجتماع بزرگ هیات‌های مذهبی اراک برگزار شد

۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۲۱:۴۲
کد خبر: 84931210
اجتماع بزرگ هیات‌های مذهبی اراک برگزار شد

اراک - ایرنا - اجتماع بزرگ هیات‌های مذهبی اراک و گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) شیراز شامگاه چهارشنبه در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار شد. 

به گزارش ایرنا، مردم ولایت‌مدار و مومن اراک با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر فتنه گر» ، «پیام زینب این است هیهات من‌الذله» و «ایران پر از شهیده فتنه جواب نمی‌ده» خشم و انزجار خود را از دشمنان نظام اسلامی با فریاد نشان دادند. 
استاد حوزه و دانشگاه هم در این آیین گفت: ایران اسلامی تنها کشوری است که برای آینده خود طرح و برنامه دارد و برای تحقق این برنامه در حرکت است. 
حجت‌الاسلام «علیرضا پناهیان» افزود: مقام معظم رهبری می‌فرمایند که ما هنوز به دولت اسلامی نرسیده‌ایم که این مهم ایده و طرحی برای آینده است. 
استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: وقتی دولت اسلامی شد، جامعه نیز اسلامی می‌شود و آحاد مردم از برکات اسلام ناب محمدی(ص) بهره‌مند می‌شوند. 
حجت‌الاسلام پناهیان با بیان اینکه در دولت اسلامی بروکراسی اداری حذف و سطح مشارکت مردم در امور کشور افزایش می‌یابد، اظهار داشت: واگذاری امور کشور به دست مردم یکی از خواسته‌های رهبر معظم انقلاب است و این مهم باید در کشور محقق شود. 
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ملت از دولت مردمی انتظار تحول دارد، تاکید کرد: ما به غرب زده‌هایی که ملت ایران را عقب نگه داشتند اعتراض داریم و دولت باید به این مهم توجه ویژه داشته باشد. 
استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: ملت ایران از خفقان دوران رضاخان عبور کرد اما از غرب‌زده‌هایی که مانع پیشرفت کشور هستند نتوانسته عبور کند. 
حجت‌الاسلام پناهیان بیان کرد: مقاومت در برابر دشمن، اداره کردن علمی کشور و مشارکت مردم در امور کشور مهمترین خواسته رهبری از مسئولان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از ۵۸۰ هزار نفر ساکن است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha