۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۴۳
کد خبر: 84931105
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

هزار نفر تماشاگر فینال سوپر لیگ کشور بودند

۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۴۳
کد خبر: 84931105
هزار نفر تماشاگر فینال سوپر لیگ کشور بودند

کرمان - ایرنا - فینال سوپر لیگ کشور در حالیکه بنابر اعلام فدراسیون فوتبال باید بدون تماشاگر برگزار می‌شد، حدود هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند و تیم‌های مورد علاقه خود را تشویق کردند.

به گزارش ایرنا، دیدار ۲ تیم فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران در فینال سوپر لیگ قهرمانی کشور در شرایطی از ساعت ۱۶ عصر روز چهارشنبه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد که عمده هواداران حاضر در این مسابقه طرفداران تیم فوتبال استقلال تهران بودند که در سمت چپ جایگاه خبرنگاران، تیم مورد علاقه خود را تشویق کردند.

تشویق و هیاهوی هواداران استقلال در نیمه نخست و ابتدای نیمه دوم مسابقه باعث شد تا کادر فنی نساجی مازندران به این وضع اعتراض کنند و یگان ویژه چند نفر از لیدرهای استقلال را از ورزشگاه اخراج کرد.

پس از گل تیم استقلال در دقیقه ۷۸ حملات تیم فوتبال استقلال تهران باعث ایجاد چند موقعیت گلزنی خطرناک برای این تیم شد، که کادر فنی نساجی مازندران تصمیم به خارج کردن تیم خود از زمین مسابقه گرفت.

داور چند دقیقه‌ای بازی را به همین منوال نگه داشته شد تا اینکه با وساطت داوری و سکوت هواداران استقلال تهران، بازیکنان تیم فوتبال نساجی مازندران به بازی برگشتند.

پس از سکوت هواداران استقلال تهران تا پایان بازی، حالا نوبت تشویق و هیاهوی هواداران نساجی مازندران بود که یکصدا تیم خود را تشویق کردند و در این شرایط نساجی چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه استقلال تهران خلق کرد اما راه به جایی نبرد.

تیم فوتبال استقلال تهران در فینال سوپرلیگ فوتبال کشور موفق شد با تک گل امیرارسلان مطهری، نساجی مازندران را از پیش رو بردارد و عنوان قهرمانی این مسابقات را جشن بگیرد.

استقلال تهران به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال کشور و نساجی مازندران به عنوان قهرمان جام حذفی در این رقابت حضور داشتند که در نهایت استقلال توانست قهرمان سوپرجام ایران را تصاحب کند.

این بازیبا گرامیداشت یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همراه بود و با حضور رییس فدراسیون فوتبال و رییس سازمان لیگ و مسوولان استان کرمان برگزار شد.

در پایان بازی از داوران از جمله بیژن حیدری، محمدرضا منصوری، مرتضی منصوریان، فرزاد بهرامی، علیرضا کهوری، مهدوی و خداداد افشاری تجلیل و قدردانی

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha