نماینده ولی فقیه در استان سمنان: اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی ۱۳آبان حضور پرشور داشته باشند

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: مردم ولایتمدار استان با حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان، انزجار خود از دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی عصر چهارشنبه در شورای اداری استان سمنان در سالن جلسات استانداری ابراز داشت: حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی ۱۳ آبان کوبنده دشمنان است و  اقتدار و عزت ایران اسلامی را به نمایش می‌گذارد.

وی افزود: ملت ایران پای آرمان‌های انقلاب اسلامی تا آخرین نفس ایستاده‌اند و دشمن نمی‌تواند با توطئه‌های مختلف بین نظام و مردم فاصله ایجاد کند.

امام جمعه سمنان گفت: مقابله با آمریکا و مبارزه دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک وظیفه است و پیشرفت و اقتدار ایران در واقع مقابله با دشمن و خاری بر چشم بدخواهان است.

وی تصریح کرد: دشمن با روش‌های مختلف مانند بمباران تبلیغاتی در فضای مجازی به دنبال پیشبرد اهداف شوم خود است و در این شرایط باید هوشیارانه عمل کرد و با توجه به جهاد تبیین دسیسه دشمنان را آشکار و خنثی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: باید اقناع افکار عمومی و تبیین جوانان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی با اشاره به اینکه ترویج سیره زندگی و اخلاقی ائمه اطهار(ع) بیش از پیش در جامعه ترویج یابد، توصیه کرد: نسبت به یکدیگر دشمنی نداشته باشیم و در پیشبرد امور همراه یکدیگر باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندهی انتظامی استان، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل استاندارد استان و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در نشست شورای اداری استان سمنان گزارشی از عملکرد دستگاه‌ اجرایی حوزه کاری خود ارائه دادند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha