۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۲۲
کد خبر: 84931080
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

سومین تریبون آزاد دانشگاه تبریز برگزار شد

۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۲۲
کد خبر: 84931080
سومین تریبون آزاد دانشگاه تبریز برگزار شد

تبریز- ایرنا- سومین تریبون آزاد دانشجویی دانشگاه تبریز با حضور دانشجویان و تعدادی از مسئولین دانشگاه تبریز در محوطه‌ آمفی تئاتر روباز این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، این تریبون آزاد با حضور تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه تبریز برگزار و موضوعات و مطالبات مختلفی از سوی دانشجویان مطرح شد، تورم و گرانی، مشکلات مختلف جوانان از جمله شغل، مسکن و ازدواج، ناکارآمدی برخی از مسئولان حاضر در پست‌های مختلف مسئولیتی، ضرورت برخورد با اغتشاش‌گران، جداکردن صف دانشجویان مطالبه گر و معترض از فتنه گران، حفظ جایگاه و شان بانوان و دختران از جمله موضوعات مطرح شده است. 

این سومین تریبون آزاد دانشجویی در دانشگاه تبریز بعد از وقایع اخیر بود که با استقبال پرشور و پر تعداد دانشجویان مواجه و به‌ مدت ۱.۵ ساعت در آمفی تئاتر روباز دانشگاه تبریز در فضایی کاملا سالم و بدون هیچ حاشیه برگزار شد.

به گزارش ایرنا، صفر نصراله زاده رییس دانشگاه تبریز در جریان وقایع اخیر دانشگاه با حضور در میان دانشجویان قول ایجاد جلسات گفت‌ وگو و برگزاری تریبون آزاد را در دانشگاه تبریز داده بود که برهمین اساس و به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برای سومین روز متوالی تریبون آزاد دانشجویی در این دانشگاه برگزار شد.

همچنین برای تامین امنیت حضار و سخنرانان دانشجویی تریبون آزاد هیچ عکس و یا فیلمی از نزدیک ثبت و ضبط نشد.

به گزارش ایرنا، دانشگاه تبریز هفته های گذشته شاهد تجمع اعتراضی مسالمت آمیز دانشجویان بود که برخی از ایادی دشمنان برای به آشوب کشیدن آن تلاش کردند.

لیدرهای اغتشاشگران و آشوبگران در حالی برای تحریک دانشجویان به خروج از دانشگاه تبریز اقدام کردند که تجمع دانشجویان این مرکز دانشگاهی با اقدام بسیج دانشجویی در تامین تجهیزات صوتی و با حضور رییس دانشگاه و معاونان وی به یک تریبون آزاد تبدیل شده بود.

درنهایت پلیس با ورود هوشمندانه خود این تجمع مسالمت آمیز را مدیریت کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha