احیای فرهنگ اصیل ایرانی-اسلامی، سدی در مقابل سیاه‌نمایی رسانه‌های معاند است

ساری - ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر حفظ و پاسداشت فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی در همه مناطق ایران گفت : در زمان کنونی که شیپور رسانه‌های دشمن در حال سیاه نمایی وضعیت کشور است احیای فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی می‌تواند سدی در مقابل آنها باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، روح الله سلگی امروز چهارشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه توسعه و توانمندی های مازندران به مناسبت هفته مازندران که در نمایشگاه بین المللی در قائمشهر برگزار شد، افزود: در مقطع مهم و خطیر انقلاب همواره رسانه های دشمن در حال رجز خوانی و بزرگ نمایی وضعیت کشور بودند تا به مسائل دامن بزنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر این رسانه ها با پردازش دروغ به مسائل کشور از جمله بزرگ نمایی هر گونه تجمع حتی به اندازه پنج نفر به دنبال ضربه زدن هستند تا از این وضعیت برای منافع خود استفاده کنند.

دبیر ستاد هفته مازندران گفت: در مقابل  این پمپاژ مسائل از سوی رسانه های معاند و دشمن با نظام جمهوری اسلامی بازگشت به فرهنگ اصیل می تواند تاثیرات خوبی را داشته باشد.

به گفته سلگی ثبت روزی به نام مازندران که همزمان با سالروز تشکیل حکومت علویان در این استان است حرکتی شایسته برای احیای این فرهنگ اصیل و دینی به شمار می رود چرا که در آنزمان با شکل گیری نظامی مبتنی بر عدالت و تقابل با جور، مردم این استان ارادت خود را به ائمه بروز دادند .

وی گفت: همزمان با روز ملی مازندران نمایشگاه توانمندی های توسعه استان با استقرار ۱۴۵غرفه در زمینه کشاورزی، گردشگری، فرهنگی و اجتماعی در نمایشگاه بین المللی مازندران مستقر در قائمشهر برپا شده است تا مردم در یک فضا به صورت متمرکز با توانمندی های استان آشنا شوند.

سلگی ادامه داد: در برنامه ریزی های صورت گرفته در هفته مازندران برنامه هایی در سطح استان اجرا می شود که علاوه بر بازخوانی فرهنگ و تاریخچه گذشته مازندران، شادابی و ‌نشاط را برای مردم به ارمغان بیاورد.

براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، ۱۴ آبان‌ماه در تقویم رسمی به عنوان "روزمازندران" نام‌گذاری شد.

احیای فرهنگ اصیل ایرانی-اسلامی، سدی در مقابل سیاه‌نمایی رسانه‌های معاند است

امام جمعه قائمشهر ضمن قدردانی ثبت یک روز به نام مازندران در تقویم رسمی کشور، گفت : مازندرانی ها در طول تاریخ همواره از خود رشادت های زیادی در عرصه های مختلف نشان دادند.

حجت الاسلام علی معلمی گفت: برپایی نمایشگاهی از توانمندی های استان مازندران ابتکار خوبی است تا مردم به صورت متمرکز با داشته های این استان آشنا شوند .

نمایشگاه توسعه و توانمندی های مازندران به مناسبت هفته مازندران در نمایشگاه بین المللی در قائمشهر برگزار شد و تا ۱۵ آبان ماه برپا است .

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha