دوئل والیبال گلستانی‌های لیگ برتر را پاس گرگان برد

گرگان- ایرنا- تیم والیبال پاس گرگان در هفته هفتم از دور رفت مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور، با پیروزی سه بر صفر مقابل شهرداری گنبدکاووس دیگر نماینده گلستان در لیگ برتر جایگاه خود را در جدول رده‌بندی یک پله ارتقاء داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مسابقه که عصر امروز چهارشنبه در گرگان به قضاوت مسعود ذوقی و وحید خراسانی به عنوان داوران اول و دوم و با نظارت احمد بندری و حضور محمدحسین شفقی به عنوان ناظر فنی برگزار شد، تیم پاس گرگان در یک رقابت پرقدرت و یک طرفه میهمان گنبدی خود را مغلوب کرد.

تیم پاس در این مسابقه در ست اول با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ پیروز شد و ست دوم را با نتیجه ۲۵ به ۲۱ سود خود به پایان رساند.

پاسی‌ها در دست سوم برتری خود را به میهمان دیکته کردند و با نتیجه ۲۵ بر ۱۳ پیروز شدند.

امید عقیلی مربی تیم والیبال پاس گرگان در غیاب عیسی سنگدوینی سرمربی تیم و قرار ندادن امین اسماعیل‌نژاد بازیکن ملی‌پوش تیمش در ترکیب اولیه، در آغاز این مسابقه، ابراهیم بزمونه، محمدامین حیدری، هادی شورکابی، سعید رنجبر، علی‌رضا عبدی و قاسم کارخانه در کنار آرمان صالحی به عنوان کاپیتان و لیبرو رابه میدان فرستاد.

شاگردان رامین بابایی سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس هم با ترکیب اولیه حمید چوگان ( کاپیتان)، امیرحسن مولاعباسی، میکاییل تاجر، حسین امیری، موعود آقاپور و امیر خداپرستی در کنار حمید محمدآلق به عنوان لیبرو وارد زمین شدند.

عیسی سنگدوینی که هدایت تیم پاس گرگان را به عنوان سرمربی برعهده دارد، ریاست هیات والیبال استان گلستان هم هست و به علت این که تیم شهرداری گنبدکاووس هم نماینده گلستان در لیگ برتر است، برای احترام به تیم حریف و جلوگیری از هرگونه شائبه حمایت یک طرفه از یک تیم، ترجیح داد، در این بازی روی نیمکت پاس گرگان نباشد و از جایگاه ویژه نظاره‌گر این مسابقه بود.

تیم والیبال پاس گرگان در پایان هفته هفتم این رقابت‌ها با انجام ۶ بازی و کسب ۴ برد و ۲ باخت دارای ۱۱ امتیاز است.

این تیم در هفته هشتم این رقابت‌ها چهارشنبه هفته آینده در ارومیه میهمان تیم شهرداری این شهر خواهد بود.

تیم والیبال پاس گرگان یک مسابقه معوقه از هفته دوم با تیم رهیاب ملل مریوان دارد که تاریخ آن هنوز مشخص نیست.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس هم که یک بازی معوقه با شهرداری ارومیه دارد که زمان برگزاری آن هنوز مشخص نیست، در پایان رقابت‌های این هفته با انجام ۶ بازی، ۲ برد و ۴ باخت با مجموع

این تیم چهارشنبه هفته آینده باید در اصفهان به مصاف تیم گیتی‌پسند برود.

فصل جدید مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز چهارشنبه ششم مهرماه باحضور ۱۴ تیم "پاس گرگان، نیان الکترونیک خراسان، سایپا تهران، راه‌یاب ملل مریوان، شهداب یزد، هورسان رامسر، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان، لبنیات هراز آمل، ایفا سرام اردکان، گیتی پسند اصفهان، پیکان تهران، شهرداری ارومیه و شهرداری گنبدکاووس" آغاز شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha