سوپر جام ایران؛ تساوی استقلال و نساجی در نیمه نخست

تهران- ایرنا- نیمه نخست دیدار استقلال و نساجی مازندران در سوپرجام ایران با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، تیم‌های استقلال و نساجی مازندران در سوپرجام ایران امروز (چهارشنبه) از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

 شاگردان ریکاردو ساپینتو و حمید مطهری برای کسب آخرین جام به جامانده از فصل گذشته فوتبال ایران، به مصاف هم رفته‌اند.

استقلال و نساجی مازندران در شرایطی روبI روی یکدیگر قرار گرفته‌اند که چند هفته پیش و در ورزشگاه آزادی در لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار گرفتند و آبی‌پوشان تهرانی موفق شدند با با سه گل برنده از زمین خارج شدند.

استقلال در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی را در لیگ برتر پشت سر گذاشته است. شاگردان ساپینتو در آخرین بازی خود در لیگ برتر موفق به شکست دادن هوادار شدند و نساجی مازندران در اراک شکست سنگینی را مقابل آلومینیوم متحمل شد. حمید مطهری برای جدال با استقلال انگیزه‌های فراوانی دارد تا با تصاحب جام مرد محبوب شهر خسته شود.

قضاوت این مسابقه را «بیژن حیدری» با کمک‌های «محمدرضا منصوری» و «عسگر محمدی» بر عهده دارد.

دقایق حساس 

دقیقه ۷: ارسال خوب جعفر سلمانی با ضربه سر حمید مطهری همراه شد اما توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت .

دقیقه ۱۴: حرکت خوب و تکنیکی ارسلان مطهری با پاس او به مهدی قایدی همراه شد و در حالیکه این بازیکن بهترین فرصت را برای گلزنی داشت علی‌رضا حقیقی با واکنش عالی دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

دقیقه ۲۳: حرکت رضاوند از جناح چپ و ارسال او بر روی دروازه نساجی مازندران با ضربه سر محبی همراه شد ولی توپ در چهارچوب جایی نداشت.

دقیقه ۲۶: ارسال کرنر مهدی مهدی پور از جناح راست به مهدی قایدی رسید و او با حرکت در عرض ضربه فنی به گوشه دروازه نساجی زد که حقیقی با واکنش خوب این اجازه را به او نداد تا گلزنی کند.

دقیقه ۳۰: در حالی که نساجی بهترین فرصت را برای گلزنی داشت سید حسین حسینی با واکنش خود دروازه استقلال را بسته نگه داشت.

دقیقه ۳۶ : جعفر سلمانی در پشت محوطه جریمه نساجی مازندران صاحب توپ شد و شوت سنگین او به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵: مهدی قایدی بازهم فرصت گلزنی داشت اما حقیقی که در نیمه اول درخشان ظاهر شد، با شیرجه بلند خود اجازه نداد بازیکن بوشهری آبی‌پوشان پیام‌آور شادی برای تیمش باشد.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری

ترکیب نساجی مازندران:

علیرضا حقیقی، حامد شیری، علیرضا ابراهیمی، صابر حردانی، علی شجاعی، امیر مهدی جانملکی، ایوب کلانتری، مهرداد عبدی، رضا جعفری، محمد شریفی، کریم اسلامی

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha