۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۰۳
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84930968
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قانون شوراهای آموزش و پرورش نیاز به بازنگری دارد

زنجان – ایرنا – معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی این وزارتخانه گفت: قانون شوراهای آموزش و پرورش در استان ها با وجود کارکردهایی که دارد، دارای ضعف هایی هم هست که باید بازنگری دز آن صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا احمد محمودزاده روز چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه مسوولیت تربیت نیروی انسانی به عنوان سرمایه مهم واصلی کشور، برعهده آموزش و پرورش و دانشگاه ها است، افزود: انجام این ماموریت خطیر و حساس به تنهایی توسط آموزش و پرورش امکان پذیر نیست و در این زمینه نیازمند کمک شرکای این نهاد و مجموعه دستگاههای اجرایی و نهادهای انقلابی و مذهبی و رسانه ها است. 

وی ادامه داد: خوشبختانه بستر قانونی این موضوع در قالب شوراهای آموزش و پرورش از سال های خیلی دور مهیا شده است.
وی خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت های بلااستفاده باید برای مدیریت بهتر و موثر در عرصه تعلیم و تربیت استفاده کنیم. 
معاون وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمنان در جنگ سخت علیه انقلاب اسلامی شکست خوردند، گفت: احساس دشمن این است که با ورود به مراکز آموزشی و دانشگاهی و از طریق بستر جنگ شناختی می تواند احتمال حضورش را برای سال های آتی با ترویج بی حیایی در نسل جوان تدارک ببیند. 
محمود زاده خاطرنشان کرد: متاسفانه بهره گیری از فضای مجازی در دوران آموزش غیرحضوری، مدیریت نشده انجام شد و از این جهت در معرض آسیب های جدی قرار گرفتیم. 
وی با بیان اینکه در جنگ نرم و شناختی همه باید به کمک آموزش و پرورش بیایند، تصریح کرد: آینده جمهوری اسلامی در داخل کلاس های درس رقم می خورد و به همین دلیل است که آموزش و پرورش از اهمیت بسزایی برخوردار است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha