ساوت‌گیت: بازی اول همیشه دشوار است؛ ایران را دست‌کم نمی‌گیریم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس با اشاره به اینکه اولین بازی در جام‌جهانی همواره سخت است، تاکید کرد که سه‌شیرها، ایران را در بازی اول را دست کم نمی‌گیرند.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال انگلیس که در گروهB جام‌جهانی قرار گرفته و در اولین بازی ۲۹ آبان به مصاف ایران می‌رود و سپس با تیم‌های آمریکا و ولز روبه‌رو می‌شود.

تجربه انگلیس در اولین بازی در جام‌جهانی ۲۰۱۸ مقابل تونس، سبب شده ساوت‌گیت چالش بازی با ایران دست کم نگیرد. در آن مسابقه انگلیس به سختی و در دقایق پایانی توانست ۲ بر یک پیروز شد.

ساوت‌گیت گفت: در اولین بازی‌ تورنمنت‌ها، همیشه یک موضوع صادق است و آن هم اهمیت این بازی است. دیدار با تونس در جام‌جهانی روسیه هم همینطور بود. آن بازی برای ما واقعا سخت بود و در وقت‌های تلف‌شده و درست قبل از پایان بازی به گل برتری رسیدیم.

ساوت‌گیت: بازی اول همیشه دشوار است؛ ایران را دست‌کم نمی‌گیریم

سرمربی تیم ملی انگلیس به بازی با ایران اشاره کرد و اظهار داشت: بازی واقعا سختی برای ما خواهد بود. ما و هواداران دیدگاه متفاوتی داریم. آنها انتظار دارند ما همه را شکست دهیم. البته می‌دانیم که در بین ایران، آمریکا و ولز، انگلیس قوی‌ترین تیم گروه است.

ساوت‌گیت: بازی اول همیشه دشوار است؛ ایران را دست‌کم نمی‌گیریم

ساوت گیت خاطرنشان کرد: ما به خودمان ایمان داریم. نتایج خوبی کسب نکرده‌ایم اما می‌دانیم که چه توانایی‌هایی داریم و به نیمه‌نهایی و فینال جام‌جهانی رفته‌ایم.

سرمربی تیم ملی انگلیس اضافه کرد: می‌خواهیم به این تورنمنت مانند تورنمنت‌های قبلی نگاه کرده و کشورمان را به سفری لذت‌بخش ببریم. جام‌جهانی فرصتی برای ساختن لحظاتی که تا ابد در ذهن مزدم زنده خواهد ماند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha