۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۴۱
کد خبرنگار: 3126
کد خبر: 84930918
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰۰ مقاله به نخستین جشنواره ملی شهید چمران در مشهد رسید

مشهد-ایرنا - دبیر علمی نخستین جشنواره ملی شهید چمران مشهد گفت: تاکنون ۵۰۰ مقاله و اثر علمی به دبیرخانه این جشنواره از استادان سراسر کشور ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر صادق بجستانی روز چهارشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران افزود: امیدواریم تا پایان آبان ماه امسال تعداد آثار رسیده به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی شهید چمران به افزون بر هزار مقاله برسد.

وی بیان کرد: برگزیدگان استانی جشنواره شهید چمران در ۲۴ آذرماه معرفی خواهند شد و در دهه فجر امسال نیز معرفی ۱۲ استاد و یک کانون اساتید به عنوان منتخبان و برگزیدگان کشوری را خواهیم داشت.

 دبیر اجرایی جشنواره ملی دانشگاه فردوسی مشهد نیز گفت: این جشنواره به منظور ارج نهادن و اهمیت بخشیدن به نقش برجسته و تلاش  استادان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی با محور شهید چمران برنامه ریزی شده است.

دکتر نوعی باغبان با اشاره به اینکه جشنواره در ۲ سطح استانی و ملی برگزار می شود، تصریح کرد: تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، توانمندسازی هدفمند و شکوفاسازی استعدادهای مختلف علمی به منظور تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی، هم افزا و همگرا نمودن ظرفیت های علمی تخصصی ملی و حاکمیتی جهت تحقق اهداف اقتصاد دانش‌بنیان، ترویج و تعمیق گفتمان جهاد علمی، کمک به تولید علوم و فناوری‌های نوین و مشارکت حداکثری اساتید در راستای کمک به ارتقای نظام حکمرانی به ویژه در حوزه آموزش عالی از جمله اهداف و محورهای جشنواره شهید چمران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha