۱۱۰۰ میلیارد تومان ارزش کالاهای هفتمین مزایده اموال تملیکی

تهران- ایرنا- سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از شروع هفتمین مزایده اموال تملیکی با مشارکت ۳۰ استان خبر داد و گفت: ارزش کالاهای این مزایده یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش ایرنا، صاحب حجتی در این باره اظهار داشت: اقلامی شامل لوازم صنعتی، خودرو، پوشاک و سایر کالاها عرضه می‌شود.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند از امروز یازدهم آبان‌ماه ۱۴۰۱ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ هجدهم آبان‌ماه ۱۴۰۱ به‌منظور دریافت اطلاعات فهرست کالاها، شرایط مزایده و ارائه پیشنهاد به وبگاه مزایده ستاد الکترونیک دولت مراجعه نمایند.

سخنگوی سازمان اموال تملیکی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در مزایده باید برای ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیک (توکن) به دفاتر ثبت‌اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه نمایند که بـرگزاری مزایـده صرفاً از طریق سامانه مـزایده الکترونیک دولت به آدرس فوق بوده و ارائـه پیشنـهاد قیمت نـیز از ایـن طـریق انـجام می پذیرد، لذا تمامی شرکت کنندگان در مزایده می توانند از تاریخ اعلام شده با استفاده از امضای الکترونیک، نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند.

حجتی گفت: ثبت پیشنهاد قیمت در سامانه مذکور حداکثر تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ هجدهم آبان‌ماه ۱۴۰۱ امکان‌پذیر است و داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره‌حساب قابل‌استفاده از طریق اینترنت برای متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است.

سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی زمان رمزگشایی پیشنهادها را ۲۲ آبان‌ماه ۱۴۰۱ اعلام کرد و گفت: رمزگشایی از مزایده الکترونیک ۲۶۲ با حضور اعضای فروش در محل سازمان مرکزی، انجام و برندگان اعلام می‌شوند.

حجتی تأکید کرد: بـرگزاری مزایـده صرفاً از طریق سامانه مـزایده الکترونیک دولت بوده و ارائـه پیشنـهاد قیمت نـیز از ایـن طـریق انـجام می‌پذیرد، بنابراین تمامی شرکت‌کنندگان در مزایده می‌توانند از تاریخ اعلام شده با استفاده از امضای الکترونیک، نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha