اخبار کوتاه از ورزش استان کرمانشاه

۱۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۰۹
کد خبر: 84930801
اخبار کوتاه از ورزش استان کرمانشاه

کرمانشاه - ایرنا - انتصاب سرپرست جدید معاونت توسعه امور ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و همگانی اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه، دعوت چهار دختر وزنه‌بردار به اولین مرحله اردوی استعدادیابی وزنه‌برداری بانوان کشور و قضاوت داوران بین المللی کشتی کرمانشاه در لیگ برتر کشتی کشور از جمله اخبار کوتاه ورزشی ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش ایرنا؛ طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، «وحید خسروی میرعزیزی» به عنوان سرپرست معاونت توسعه امور ورزش قهرمانی و حرفه ای و همگانی این استان منصوب شد. در حکم انتصاب وی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد و تخصص جنابعالی،به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل منصوب می شوید.

در ادامه متن این حکم همچنین آمده است: انتظار می رود با بهره گیری از ظرفیت های موجود در استان، تلاش و تعامل سازنده با مدیران، کارکنان، پیشکسوتان، ورزشکاران و صاحبنظران عرصه ورزشی و فرهنگی در راستای سیاست ها و اهداف وزارتخانه و اداره کل نسبت به اجرای نظارت و توجه جدی به توسعه ورزش همگانی، اتخاذ سیاست و تدابیر مقتضی در زمینه توسعه و گسترش ورزش بانوان، برنامه ریزی، توسعه و تعمیم ورزش قهرمانی و رسیدگی به امور ورزش قهرمانان و نظارت و ایجاد هماهنگی در فعالیت های ورزشی استان در محدوده ضوابط و دستورالعمل ها اقدام نمایید.

در متن این حکم همچنین آمده است: همچنین از شما انتظار می رود نسبت به همکاری با سازمان ها، نهادها و دوایر دولتی مستقر در استان در راستای توسعه ورزش، نظارت بر عملکرد هیات های ورزشی، ایجاد زمینه های هر چه بیشتر مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش استان و سایر امور محوله وفق قوانین و مقررات عمل نمایید.

به گزارش ایرنا، وحید خسروی از مدیران جوان استان کرمانشاه است که دارای سوابق متعددی در حوزه رسانه، مدیریتی و ورزشی از جمله مدیرکلی روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه و مشاور مدیرکل ورزش و جوانان استان را در کارنامه دارد.

پیش از این جلال عزیزی عهده دار این مسئولیت بود.

دعوت چهار دختر وزنه بردار کرمانشاهی به اولین مرحله اردوی استعدادیابی وزنه‌برداری بانوان

اولین مرحله اردوی استعدادیابی وزنه‌برداری بانوان با حضور چهار وزنه بردار کرمانشاهی از یازدهم تا هجدهم آبان ماه در کمپ تیم های ملی فدراسیون برگزار می شود.

در این اردو، بهناز رضا سروش، ملیحه حصارخانی، مطهره صمدی (تهران)، مریم کریمی (خوزستان)، فاطمه قائد، فاطمه ریاحی (فارس)، زهراسادات موسوی، فریبا علی‌اکبری، منیژه جلالی، سمیرا نظری چناری (کرمانشاه)، مهدیه محمدیان(یزد)، مهناز زرگرانی، مهلا هودانلو (خراسان رضوی )، زهرا محمدی‌آدرگانی (اصفهان)، زینب یعقوبی، خدیجه داداشی (مازندران)، زهرا آقایی (چهارمحال و بختیاری)، سمانه هدی آق قلعه(اردبیل)، مهلا سلاجقه، رقیه کریمی ‌افشار، حدیث بیت‌الهی (کرمان)، عطیه سادات حسینی (قزوین)، فاطمه انصاری (بوشهر) ۲۳ ورزشکاری هستند که زیر نظر معصومه مهرورز، نگین نظرپور، صائبه عباس‌زاده و فاطمه ناصر (خراسان رضوی) مربیان تیم ملی به تمرین می پردازند.

داوران بین المللی کشتی کرمانشاه در لیگ برتر کشتی قضاوت می کنند

بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد – جام یادگار امام (ره) از روز ۱۱ تا ۱۳ آبان ماه برگزار می شود.

رقابت های هفته سوم بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور طی این روزها در شهرهای تاکستان، قائمشهر، ساری و رامسر برگزار می شود که در این رقابت ها ۲ داور بین المللی کشتی کرمانشاه محمود مدبر (ریاست کمیته داوران استان) و مهدی شهبازی قضاوت خواهند کرد.

محمود مدبر در گروه A این رقابت ها دیدار تیم های انبوه سازان هوتن با نیروی زمینی ارتش که به میزبانی قائمشهر در ۱۲ آبان برگزار می شود را قضاوت می کند و مهدی شهبازی در گروه B دیدار تیم های بانک شهر و مقاومت البرز را که به میزبانی رامسر برگزار خواهد شد را داوری می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha