کشوری‌فر: جایی به غیر از کرمان برای برگزاری سوپرجام نداشتیم/ کی‌روش از برنامه‌ریزی ما راضی بود

تهران- ایرنا- سرپرست سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران گفت: ما جایی به غیر از کرمان نداشتیم. جام هم به نام شهید سردار سلیمانی بود و بهتر بود که در کرمان این مسابقه برگزار می‌شد.

به گزارش ایرنا، محمد رضا کشوری‌فرد در خصوص اینکه چرا بازی سوپرجام در کرمان برگزار شد، اظهار داشت: ما جایی به غیر از کرمان نداشتیم. جام هم به نام سردار سلیمانی بود و بهتر بود که در کرمان این مسابقه برگزار می‌شد.

وی در واکنش به شائبه‌هایی که درباره کارت‌های زرد و قرمز دیدار سوپرجام به وجود آمده است، گفت: این قانون از قبل هم بوده است و چیزی نیست که بگوییم از امروز انجام می‌شود. سال‌های گذشته هم بوده است و امروز هم انجام می‌شود. قطعا جریمه کارت قرمز این دیدار برای مسابقات لیگ برتر هم اعمال می‌شود.

کشوری‌فرد درباره جابجایی‌های احتمالی در سازمان لیگ فوتبال گفت: جابجایی همیشه هست. چیز جدیدی نیست. نفرات جدید که می‌آیند، جابجایی انجام می‌شود. آدم‌هایی هم که جابجا شدند، انسان‌های خوب و سالمی بودند. ما می‌خواستیم حجم کار سازمان لیگ را کم کنیم که جابجایی انجام دادیم.

سرپرست سازمان لیگ در واکنش به صحبت‌های اصولی مبنی بر اینکه ورزشگاه‌هایی که فاقد تجهیزات VAR باشند نمی‌توانند بازی‌های‌شان را برگزار کنند که این مسئله با اعتراض برخی باشگاه‌ها مواجه شده است، خاطرنشان کرد: من صحبت‌های سخنگوی فدراسیون را نشنیدم، ولی هر تصمیمی گرفته شود باید در هیئت رئیسه به تصویب درآید.

وی ادامه داد: قرار است انتخابات هیئت رئیسه برگزار شود که احتمالا بعد از جام جهانی رخ خواهد داد.

سرپرست سازمان لیگ در رابطه به مسابقات جام ملت‌های آسیا که سال آینده در زمستان برگزار می‌شود، اظهار داشت: بله، پیش‌بینی شده و کار گروه فنی ما یعنی سهیل مهدی تمام تلاششان را انجام می‌دهند و این کار را پیش‌بینی کردیم تا به نحو احسن بازی‌ها را بهتر انجام دهیم.

کشوری‌فرد در خصوص اینکه آیا زمان برگزاری بازی سوپرجام با کارلوس کی‌روش مطرح شده بود، گفت: در تاریخ دوازهم با کارلوس کی‌روش هماهنگ شده بود. ایشان نشستند و نسبت به برنامه رضایت داشتند. هر چی ایشان گفتند و ما را انجام دادیم. قرار بود هفته دوازدهم را نیز برگزار کنیم ولی چون این هفته برگزار نشد، مجبور شدیم که به جای آن، سوپرجام را برگزار کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha