۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۳۳
کد خبر: 84930726
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

منصوری در ساختمان کوثر مستقر شد

۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۳۳
کد خبر: 84930726
منصوری در ساختمان کوثر مستقر شد

تهران- ایرنا- معاون اجرایی جدید رئیس‌جمهور، ظهر امروز - چهارشنبه - پس از حضور در نخستین جلسه هیأت دولت، در محل کار خود در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری مستقر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، «محسن منصوری» که پیش از این استاندار تهران بود، روز گذشته از سوی آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» به عنوان معاون اجرایی جدید رئیس‌جمهور معرفی و جایگزین «سید صولت مرتضوی» شد که ۲۷ مهر با رأی اعتماد نمایندگان مجلس به عنوان دومین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم از پاستور به خیابان آزادی نقل مکان کرد.

منصوری صبح امروز در نشست هیأت وزیران در پاستور حضور یافت و پس از آن با همراهی معاون اجرایی سابق رئیس‌جمهور، در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری مستقر شد.

معاون اجرایی ۳۸ ساله رئیس‌جمهور پیش‌تر از سوی هیأت دولت در مهر ۱۴۰۰ به عنوان استاندار تهران معرفی شد؛ منصوری در واقع جوان‌ترین استاندار دولت سیزدهم بود و از جمله اقدامات موفق وی در این دوره می‌توان به حضور میدانی او در مدیریت بحران در حواث و بلایای طبیعی یاد کرد که نمونه آن در سیل مرداد ماه امسال در منطقه کن و فیروزکوه روی داد.

فرمانداری شهرستان ورامین، معاونت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، مدیرعاملی و نایب رئیسی هیأت مدیره بنیاد علوی، مدیرعاملی و عضویت هیأت‌ مؤسس و هیأت مدیره بنیاد کرامت آستان قدس رضوی، عضویت در شورای‌عالی جمعیت هلال احمر، معاونت حوزه وزارتی آموزش و پرورش و مدیریت دفتر همکاری‌های وزارت آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه، مشاور نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، مشاور استاندار تهران و دبیرکلی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور از جمله فعالیت‌های وی بوده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha