۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۵۳
کد خبر: 84930551
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پورعلی‌گنجی: سرمان را برای موفقیت تیم ملی می‌گذاریم

تهران- ایرنا- مدافع تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: به نمایندگی از بازیکنان می‌گویم که همه ما برای موفقیت با تمام وجود می‌جنگیم و سرمان را برای موفقیت تیم ملی می‌گذاریم.

به گزارش ایرنا، مرتضی پورعلی‌گنجی در جریان تمرین روز چهارشنبه تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ جام جهانی ویترین است و  جای بزرگی برای همه تیم‌ها است. امیدوارم با برگزاری تمرینات خوب و تمرکز بازیکنان و صعود از گروه در قطر حضور پیدا کنیم.

وی افزود: بازی کردن در جام جهانی مهم است و آرزوی هر بازیکنی است که برای تیم ملی بازی کند. من هم اگر یک دقیقه بازی کنم برای تیم ملی سرم را می‌گذارم.

مدافع تیم ملی در مورد شانس صعود تیم ملی تاکید کرد: پیروزی راحت نیست. در جام جهانی همه تیم‌ها از جان و دل برای بردن می‌آیند. ما هم نشان دادیم که بازیکنان از جان و دل برای موفقیت مایه می‌گذارند. شاید از نظر کیفی در سطح بازیکنان اروپایی نباشیم اما با تمام قوا مقابل آنها روبرو خواهیم شد.

وی تاکید کرد: انگلیس، آمریکا و ولز تیم‌های خوبی هستند. امیدوارم با تدارکتی که دیده می‌شود با آمادگی کامل به این مسابقات برویم و نتایج خوبی بگیریم.

پورعلی‌گنجی گفت: در دوره گذشته، همه جوان بودیم و پختگی کامل را نداشتند اما الان همه بازیکنان و از جمله من با تجربه‌تر از قبل شدیم. دیدارهای راحتی نداریم اما صعود از گروه با تلاش و تمرکز امکان پذیر است. این قول را به نمایندگی از همه بازیکنان می‌دهم که تمام تلاش را بکنیم و سرمان را برای موفقیت تیم ملی بگذاریم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha