۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۵۸
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 84930549
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانک اطلاعات نخبگان قرآنی در البرز راه اندازی شد

۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۵۸
کد خبر: 84930549
بانک اطلاعات نخبگان قرآنی در البرز راه اندازی شد

کرج - ایرنا - مجری طرح ملی تلاوت قرآن کریم البرز گفت: برای نخستین بار بانک اطلاعات نخبگان قرآنی ویژه نوجوانان در این استان راه اندازی شد.

 زهرا قمی روز چهارشنبه در آستانه آغاز یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا (ع) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بانک اطلاعات نخبگان قرآنی، ویژه نوجوانانی است که توانسته اند در سطح استانی و ملی رتبه هایی کسب کنند  و قابلیت این اثر گذار را داشته باشند.
وی اضافه کرد:بانک اطلاعات نخبگان قرآنی ضمن ارتقاء شاخص های قرآنی به رفع نیازهای قرآنی منجر می شود.
وی گفت: فراهم کردن زمینه برای اثرگذاری نخبگان قرآنی در جامعه موضوعی نیست که تنها با اتکا به یک ارگان یا نهاد انجام شدنی باشد بلکه نیازمند هم افزایی و تعامل با همه دستگاه های فرهنگی و آموزشی خاصه درون استانی است.

قمی افزود: دولت باید از جامعه نخبگانی استان حمایت کند زیرا حمایت دولت می تواند منجر به شکوفایی استعدادهای قرآنی در سطح ملی و بین المللی شود.

 مجری طرح ملی تلاوت قرآن کریم البرز  خاطرنشان کرد: رسالت نخبگان قرآنی در جامعه ارایه ایده های نو، خلاقانه و بن بست شکن است و می توانند الگویی در جامعه اسلامی باشند.
وی تاکید کرد: در مقابل، رسالت جامعه هم این است که افراد ، منزلت و جایگاه نخبگان قرآنی را باور داشته و از آنان به نحو مطلوب استفاده کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha