۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۵۰
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 84930546
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اخباری: هدف کی‌روش حضور در جام‌جهانی با بالاترین میزان آمادگی است

تهران- ایران- سنگربان تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به شرایط و نحوه تمرینات تیم ملی در آستانه جام‌جهانی گفت: فشار تمرینات بسیار بالاست و کی‌روش می‌خواهد تیم ملی را در بهترین سطح آمادگی راهی این رقابت‌ها کند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا اخباری در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران و در جمع خبرنگاران تاکید کرد: در جام‌جهانی بهترین و آماده‌ترین تیم‌ها راهی جام‌جهانی می‌شوند و کی‌روش هم می‌خواهد تیم ملی را در بالاترین سطح آمادگی راهی این رقابت‌ها کند،. با این شرایط در تمرینات فشار مضاعفی روی بازیکنان ایجاد شده و همه در تلاش هستند تا شایستگی‌های خود را اثبات کنند.

وی ادامه داد: در گروه ایران تیم‌هایی مانند انگلیس و آمریکا حضور دارند که نیازی به تعریف و تمجدید ندارند،. وضعیت انگلیس که برای هم همشخص است اما آمریکا را نباید دست کم گرفت چراکه این تیم با آن تیم ۱۹۹۸ تفاوت‌های چشمگیری دارد و بدون شک دیدارهای سختی خواهیم داشت.  

اخباری یادآور شد: در مراحل قبلی هم تا آخرین روزها این شانس را داشتم تا در ترکیب تیم ملی در جام‌جهانی باشم اما این‌بار با انگیزه‌ای بیشتر می‌خواهم در خدمت تیم ملی باشم و مانند سایر بازیکنان در جام‌جهانی برای کشورم به میدان بروم. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha