واکنش تشکیلات خودگردان به احتمال پیروزی احزاب راستگرا در انتخابات رژیم صهیونیستی

تهران- ایرنا- محمد اشتیه، نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد چهارشنبه به احتمال پیروزی احزاب راستگرا واکنش نشان داد و اعلام کرد که هیچ شریکی در اسرائیل برای برقراری صلح وجود ندارد.

به گزارش ایرنا از شبکه "الجزیره"، اشتیه وی همچنین هشدار داد: به قدرت رسیدن راست افراطی و پیروزی [احتمالی] آنها در انتخابات کنست، نتیجه طبیعی افزایش تندروی و رادیکالیسم و نژادپرستی علیه فلسطینی‌هاست.

منابع خبری بامداد چهارشنبه گزارش دادند که احزاب دست راستی در انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی از احزاب چپ و میانه پیشی گرفته اند.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که نتایج صندوق‌های نمونه آرای انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی نشان می دهد که جناح راست این رژیم احتمالا برنده انتخابات شود.

براساس این نتایج حزب راست افراطی به ۶۲ کرسی از ۱۲۰ کرسی کنست دست خواهد یافت و خواهد توانست دولت تشکیل دهد.

این درحالی است که احزاب میانه و چپ خواهند توانست ۵۴ کرسی را به دست آورند.

انتخابات ارتش رژیم صهیونیستی در سایه هراس این رژیم از وقوع عملیات مقاومت فلسطین برگزار می شود و این امر باعث شده که ارتش و نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی به حالت آماده باش در آمده باشند.

کرانه باختری رود اردن این روزها شاهد عملیات پیوسته مبارزان و مردم فلسطین علیه شهرک نشینان و نظامیان رژیم صهیونیستی است و آنها از مهار آن تاکنون عاجز مانده اند.
 

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha