سرمربی شهرداری گنبدکاووس: شهرآورد والیبال گلستان یک بازی معمولی است

گنبدکاووس- ایرنا- سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با اشاره به دیدار این تیم با پاس گرگان در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور در روز چهارشنبه (فردا)، تصریح کرد: شهرآورد ۲ تیم گلستانی برای ما همانند دیگر بازی‌های لیگ یک بازی معمولی است.

رامین بابایی شامگاه سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، بیان داشت: تیم شهرداری گنبدکاووس در بازی فردا به دنبال کسب یک پیروزی دیگر و کسب امتیاز از این دیدار است.

وی افزود: البته با توجه به شکست تیم پاس در هفته گذشته مقابل پیکان تهران، این تیم گرگانی که از بازیکنان و کادر فنی خوبی سود می‌برد برای پیروزی در بازی خانگی خود به میدان خواهد آمد.

بابایی اضافه کرد: تیم شهرداری و بازیکنان آن هم با بُرد روحیه بخشی که در بازی هفته قبل مقابل "ایفا سرام اردکان" به دست آورد، به دنبال کسب یک پیروزی دیگر و تثبیت و ارتقای جایگاه خود در جدول هستند.

وی ادامه داد: بدون تردید مسابقه فردا ۲ تیم شهرداری گنبد و پاس گرگان یک بازی تماشایی خواهد بود زیرا هر ۲ تیم برای پیروزی به میدان خواهند آمد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس همچنین گفت: کادر فنی تیم شهرداری چند بازی تیم پاس گرگان را آنالیز کرده و در تمرینات روی نقاط قوت و ضعف آنها کار شده است.

بابایی افزود: تیم شهرداری گنبد برای بازی فردا بازیکن مصدوم یا محروم ندارد و با تمام قوا به مصاف پاس گرگان خواهد رفت.

سرمربی شهرداری گنبدکاووس: شهرآورد والیبال گلستان یک بازی معمولی است

به گزارش ایرنا، مطابق اعلام سازمان لیگ فدراسیون والیبال بازی فردا چهارشنبه ۱۱ آبان ۲ تیم شهرداری گنبدکاووس و پاس گرگان به میزبانی تیم گرگانی ساعت ۱۶ در سالن امام خمینی (ره) این شهر برگزار خواهد شد.

قضاوت این دیدار برعهده آقایان "مسعود ذوقی و وحید خراسانی" به ترتیب به‌عنوان داور اول و دوم است ضمن اینکه "محمدحسین شفقی" ناظر فنی و "احمد بندری" ناطر داوری این دیدار هستند.

تیم شهرداری گنبدکاووس از پنج بازی قبلی خود صاحب ۲ بُرد و سه باخت شده و با هفت امتیاز در رده نهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر امسال قرار دارد.

تیم پاس گرگان هم از پنج بازی قبلی خود با سه پیروزی و ۲ باخت و کسب هشت امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

فصل جدید مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز چهارشنبه ششم مهرماه باحضور ۱۴ تیم "پاس گرگان، نیان الکترونیک خراسان، سایپا تهران، راه‌یاب ملل مریوان، شهداب یزد، هورسان رامسر، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان، لبنیات هراز آمل، ایفا سرام اردکان، گیتی پسند اصفهان، پیکان تهران، شهرداری ارومیه و شهرداری گنبدکاووس" آغاز شد.

تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای پنجمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تیم شهرداری گنبدکاووس در فصل قبل مسابقات رتبه دهم را کسب کرده بود.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان علاقمندان زیادی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha