۱۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۴۳
کد خبرنگار: 1209
کد خبر: 84929719
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ایران میزبان مسابقات قهرمانی کبدی جوانان جهان شد

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون کبدی از میزبانی ایران در مسابقات قهرمانی جوانان جهان خبر داد و گفت: تاریخ برگزاری این رقابت‌ها هفته آینده مشخص می‌شود.

عباس اورسجی در گفت‌وگو با ایرنا درباره روند تصویب اساسنامه فدراسیون جهانی کبدی، اظهار داشت: ۲۲ مهر ماه در اجلاس جهانی که به صورت وبینار برگزار شد، اساسنامه فدراسیون جهانی رونمایی و به تمامی کشورهای عضو ارسال و به اعضا فرصت داده شد تا ۲ ماه آینده نقطه نظرات نهایی خود را ارائه کنند تا در جلسه بعدی این اساسنامه تصویب شود. این جلسه سه ماه دیگر برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین در این اجلاس با میزبانی ایران به جهت برگزاری مسابقات جوانان جهان موافقت کردند. هفته آینده در جلسه هیات رئیسه تاریخ برگزاری این مسابقات را مشخص می‌کنیم. این رقابت‌ها یا در پایان امسال یا در ماه های ابتدایی سال آینده برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون کبدی اضافه کرد: پیش از این به فدراسیون جهانی برای پذیرش میزبانی مسابقات قهرمانی جوانان جهان نامه زده بودیم اما پاسخی دریافت نکردیم. مازندران اولین درخواست میزبانی را داد اما درخواست‌های استان‌های دیگر چون، گلستان، فارس، خوزستان و تهران هم باید بررسی شود. باید ارزیابی کنیم که کدام استان می‌تواند بهترین میزبان برای رقابت‌های جهانی باشد.

وی با اشاره به اینکه ایران یکی از قدرت‌های کبدی دنیاست، گفت: ما همواره در جهان حرفی برای گفتن داریم و در مسابقات قهرمانی جهان برای حفظ جایگاه خود به سکوی قهرمانی و مدال طلا خواهیم رسید.

اورسجی یادآور شد: همچنین قرار است به زودی اردوهای تیم ملی کبدی زنان را برای بانوان به جهت حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو برگزار کنیم. علاوه بر آن اردوی جوانان نیز برای مسابقات قهرمانی جهان برگزار می‌شود اما به دلیل آنکه بیشتر کبدی کاران تیم ملی کبدی مردان در لیگ ستارگان هند حضور دارند اردوی آنها از بهمن ماه شروع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دستمزد مربی هند ۲ هزار و ۵۰۰ دلار بود و فعلا او صحبتی درباره افزایش دستمزد خود با ما نکرده است. می‌توانیم درباره دستمزد با او به نتیجه خوبی برسیم.

رئیس فدراسیون کبدی گفت: اگر شرایط مهیا شود به دنبال این هستیم تا مجمع انتخاباتی کنفدراسیون کبدی آسیا را قبل از مسابقات قهرمانی جهان برگزار کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha