۱۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84929700
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نهضت جنگل آغازگر جریان مقاومت بود

رشت - ایرنا - دبیر جبهه فرهنگی، اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان گفت: نهضت جنگل را می توان آغازکننده جریان مقاومت و میرزاکوچک جنگلی را نماد مقاومت ایران است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: این نهضت مینیاتوری از جمهوری اسلامی بود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مجتبی پوریوسفی روز سه‌شنبه در نشست خبری فراخوان دومین دوره رخداد رسانه‌ای «سردار تا سردار» در رشت با اشاره به شعار این رخداد افزود: تحلیل و تبیین مسیر ۱۰۰ سال مقاومت از شهید میرزاکوچک جنگلی تا شهید سردار حاج قاسم سلیمانی هدف اصلی برگزاری دومین دوره این رخداد رسانه‌ای است.

وی با اشاره به دشمنی کشورهای استکباری علیه جمهوری اسلامی و مسیر مقاومت ایران اسلامی بیان کرد: مقاومت و ایستادگی ملت ایران امروز دشمن را به عجز رسانده و شاهدیم آن‌ها هرچه در دست داشتند برای مقابله با انقلاب اسلامی به میدان آوردند اما همواره ناکام هستند.

پوریوسفی با دعوت از اصحاب رسانه، هنرمندان و اصحاب قلم جهت شرکت در دومین دوره رخداد رسانه‌ای «سردار تا سردار» خاطرنشان کرد: امروز اصحاب رسانه سرداران دفاع از ارزش‌های ایران اسلامی در عصر حکمرانی رسانه و جنگ شناختی هستند.

وی اضافه کرد: دومین رخداد رسانه‌ای «سردار تا سردار» در قالب‌های یادداشت و سرمقاله، گزارش خبری، گزارش تحلیلی، تیتر، عکس، اینفوگرافیک، متن ادبی (داستان‌های کوتاه، دلنوشته و ...) برگزار می‌شود.

دبیر جبهه فرهنگی، اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان ادامه داد: اصحاب رسانه، اهالی قلم و هنرمندان می‌توانند آثار خود را در بازه زمانی ۱۰ آبان تا ۲۵ آذر از طریق فضای مجازی به شماره تماس ۰۹۹۱۷۱۱۵۲۰۲ به دبیرخانه دومین رخداد رسانه‌ای سردار تا سردار ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه در نخستین دوره رخداد رسانه‌ای «سردار تا سردار» سال گذشته و با شرکت ۲۷۰ اثر از پنج استان کشور برگزار شده بود، عنوان کرد: اختتامیه دومین این رخداد در دیماه سال جاری و همزمان با ایام شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در رشت برگزار خواهد شد.

استفاده دشمن از ابزار رسانه‌ای برای قطع تمام پیوندهای اجتماعی 

همچنین مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز در این نشست اظهار کرد: عصر حاضر دوره روایت است و امروز دشمن از ابزار رسانه برای هجمه به ارزش‌های انقلاب و اسلام استفاده می‌کند.

حجت‌الاسلام رضا حاجتی در ادامه گفت: استکبار جهانی به دنبال قطع کردن تمام پیوندهای اجتماعی و حبس کردن اذهان انسان‌ها در یک سلول انفرادی است.

وی با تاکید بر لزوم حضور فعال در فضای مجازی در راستای تبیین روایت‌های اصیل انقلاب و اسلام خاطرنشان کرد: تقویت پیوندهای اجتماعی میان مردم و بهره‌مندی از ظرفیت رسانه برای مقابله هجمه‌های جنگ نرم دشمن از مهم‌ترین اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha