۱۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۵۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84929629
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه اسوه بسیج گیلان در رشت گشایش یافت

۱۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۵۷
کد خبر: 84929629
نمایشگاه اسوه بسیج گیلان در رشت گشایش یافت

رشت - ایرنا - نمایشگاه و جشنواره اسوه بسیج استان گیلان از روز سه‌شنبه در رشت گشایش یافت و به مدت سه روز برای بازدید عموم دایر است.

به گزارش ایرنا،   جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۵۳ غرفه و پایگاه نمونه مقاومت بسیج برتر از ۱۹ نواحی در این نمایشگاه حضور یافته‌اند.

سرهنگ پاسدار الیاس کوثری افزود: از این تعداد غرفه ۲۸ مورد مربوط به برادران و ۲۵ غرفه نیز خواهران شرکت دارند که در پایان نیز ۶ پایگاه برتر معرفی و در نمایشگاه اسوه بسیج کشور که در هفته بسیج برگزار خواهد شد، شرکت می‌کنند.

وی با تاکید بر لزوم ادامه‌دار بودن برپایی نمایشگاههای اسوه بسیج گفت: استکبار تلاش دارد تا دستاوردهای بسیج و پایگاههای مقاومت در سطح کشور را کمرنگ جلوه داده و به همین دلیل برپایی چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند مردم و نسل جدید را با ظرفیت پایگاه مقاومت آشنا کند.

وی اضافه کرد: این پایگاهها در این مدت دستاوردهای بسیار زیادی در عرصه‌های مختلف داشتند که در نمایشگاه اسوه بسیج در رشت نیز محورهای مختلف فرهنگی، ورزشی، بصیرتی، اعتقادی، اقتصاد مقاومتی، حلقه‌های صالحین و سایر محورها به نمایش گذاشته شده است.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: دستاوردهای بسیج در این نمایشگاه ارائه شده و هدف آن نیز مهارت آموزی و انتقال تجربیات موفق به این پایگاهها می‌باشد.

سرهنگ کوثری ادامه داد: پایگاههای مقاومت بسیج نقش مهمی نیز در ایجاد آرامش در جامعه و بازگو کردن دستاوردهای استکبار جهانی دارند و دستاوردهای پایگاه های مقاومت بسیج نیز قابل تامل است.

وی بیان کرد: بسیجیان برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و پایگاههای مقاومت بسیج در همه عرصه‌ها کنار مردم بوده و برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی تلاش های وافری دارند.
 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha