۱۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۵۳
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 84929586
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان نقشه‌های دشمن را باطل می‌کنند

گناوه - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به همه اقشار و گروه‌های جامعه تعلق دارد و مردم با حضور پررنگ در راهپیمایی این روز خط بطلانی برنقشه‌های شوم دشمنان می کشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد اسدی روز سه شنبه در نشست هماهنگی مراسم راهپیمایی  ۱۳ آبان افزود: باتوجه به شرایط کشور نیاز است که همه آحاد جامعه حضوری پررنگ و پرشور و باصلابت در راهپیمایی روز ۱۳ آبان که یک روز بزرگ انقلاب و ثبت شده در تاریخ است، داشته باشند.

وی اظهارداشت: اغتشاش های اخیر در کشور که با پشتیبانی و حمایت رسانه‌های دشمنان و معاندان با هدف ایجاد ناامنی صورت گرفت، برهه‌ای کوتاه بود و مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان یک بار دیگر وفاداری خود را به نظام و انقلاب برای جهانیان به منصه ظهور می‌رسانند.

اسدی گفت: فضای شهر و ادارات در آستانه برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان با نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی متحول شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه افزود:مسئولان ضمن حضور در برنامه های این رویداد در محوطه و فضای بیرونی و داخلی ادارات خود، پرجم ایران و تابلو و بنر با مضمون ابراز تنفر از آمریکا نصب کنند.

معاون فرماندار گناوه: مردم با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان نقشه‌های شوم دشمن را باطل می‌کنند

وی عنوان کرد: برای گرامیداشت روز ۱۳ آبان که وقایعی مهم در آن به وقوع پیوسته، در سردر مغازه‌های واقع در بازار تجاری و میدان مرکزی شهر، پرچم مقدس جمهوری اسلامی نصب شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش گناوه گفت: به منظور هرچه باشکوهتر برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان تاکنون چندین جلسه برگزار و تهمیدات لازم اتخاذ شده است.

ضرغام مردانی افزود: ۱۳ آبان، روزی مهم در تاریخ انقلاب اسلامی قلمداد می شود و همه وظیفه داریم در مراسم راهپیمایی شرکت پرشوری داشته باشیم و در خانه نمانیم.

وی بیان کرد: مراسم راهپیمایی۱۳ آبان امسال در گناوه با شکوه هرچه تمام تر از چهارراه بنیاد شهید آغاز و در میدان مرکزی شهر قبل از اقامه نمازجمعه با اجرای چندین برنامه و قطعنامه به پایان خواهد رسید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه یادآورشد: زنگ مقاومت و استکبارستیزی نیز در تمامی مدارس شهرستان روز چهارشنبه هفته جاری نواخته می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha