دشمن نمی‌تواند هیچ گونه خللی در راه شهدا و انقلاب اسلامی وارد کند

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه قصرشیرین گفت: حادثه تروریستی حرم احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) یک عمل بسیار شنیع و محکوم است و دشمن بداند با اینگونه حوادث نمی‌تواند در راه شهدا و انقلاب اسلامی خللی وارد کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام «صادق صالحی» روز سه‌شنبه در آیین یادواره شهدای دانش آموزی در مدرسه راهنمایی برادران به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با گرامیداشت یاد شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت و شهدای حادثه تروریستی حرم احمد ابن موسی شاهچراغ، افزود: انگیزه شهیدان در میدان جهاد دفاع از آرمان های انقلاب، اسلام و مکتب بوده است چون دشمن امروز برای از بین بردن نام شهدا تلاش می کند.

وی اظهار داشت: شهدا جان گرانبهای خود را برای حفظ ارزش ها و پاسخ به تجاوزگری های دشمن هدیه کرده اند چون شهدا کاری کرده اند مستکبران در جای خود بایستند و کار تجاوزگری را ادامه ندهند.  

امام جمعه قصرشیرین گفت: متاسفانه افرادی زیر پرچم جمهوری اسلامی به برکت خون و عظمت شهدا بال و پری گرفتند اما مسیر خلاف شهدا می روند که وظیفه ما، مسوولان و دانش آموزان این است در شناسایی و انتقال پیام شهدا و راه آن ها اقدام کنیم و وصیت نامه شهدا را مطالعه و آن را نشر دهیم.

او بیان بیان اینکه قرآن کریم می فرماید شهدا زنده ابدی هستند و نمرده اند و شهید همواره مورد تکریم است، ادامه داد: یکی از کلماتی که جاذبه خاصی در همه ملل دارد لفظ شهید است و در تمام دنیا واژه شهید مورد تکریم و احترام است و کسی که جان خود را برای دفاع از حریم وطن و مکتب هدیه می کند، ارزشمند است.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد شهید فهمیده و همه شهدای دانش آموز و فرهنگی گفت: قصرشیرین ۱۳ شهید دانش آموز و سه شهید فرهنگی دارد که همه وظیفه دارند برای بیان رشادت های شهدا تلاش کنند.

حجت الاسلام صالحی اضافه کرد:  دانش آموزان باید با انگیزه شهید فهمیده و راه بزرگ او آشنا باشند و مسیر آن ها را با کسب علم و انتقال ارزش ها و آرمان های شهدا ادامه دهند چون شهدا زنده بوده و به جامعه حیات داده و بر همه احوالات ما ناظر هستند.

                                                                                              

دشمن نمی‌تواند هیچ گونه خللی در راه شهدا و انقلاب اسلامی وارد کند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین نیز با گرامیداشت یاد شهدا به خصوص شهدای دانش آموز و به خصوص همه شهدای امنیت که در ۴۰ روز گذشته برای برقراری امنیت به شهادت رسیدند، گفت: حادثه تروریستی شاهچراغ یک حادثه محکوم و نشان از عجز و ناتوانی دشمن است چون دشمن زبون عده ای بیگناه و بدون هیچ دفاعی را که مشغول عبادت بوده اند به رگبار بسته است.

سرهنگ «محسن دارابی» افزود: تمام حوادث و آشوب اخیر در کشور نشات گرفته از استکبار است چون از زمان پیروزی انقلاب تا به امروز و آینده مبارزه با استکبار ادامه دارد و ما حوادث سخت تری در این انقلاب و نظام را پشت سر گذاشته ایم و در تمام آن ها سربلند بیرون آمده ایم و این چند روز نیز می گذرد و به خوبی سپری می شود که البته  صدماتی دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین در ادامه گفت: این حوادث ماهیت یک عده و دشمنی و عنادی که استکبار جهانی در راس آن ها آمریکا و اسراییل و انگلیس که گوش بفرمان آن ها هستند را مشخص می کند.

وی ادامه داد: با کارهای اطلاعاتی و امنیتی ابعاد این اتفاقات روشن و به سمع و نظر مردم ایران خواهد رسید که از کجاست.

سرهنگ دارابی افزود: همه مردم و ادارات و قشرهای مختلف دانش آموز و دانشجو شریف قصرشیرین در ۱۳ آبان ماه امسال باز هم یک حماسه بزرگ دیگری رقم خواهند زد و انزجار خود را از این فتنه ها اعلام می کنند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد که در اوایل جنگ تحمیلی ۲ سال کامل در اشغال متجاوزان بعثی بود.

این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس ۸۳۵شهید تقدیم نظام اسلامی کرد که قبور مطهر تعداد زیادی از این شهدا در سایر شهرهای استان کرمانشاه است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha