نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی دانش بنیان کشور در کرمانشاه گشایش یافت

کرمانشاه - ایرنا - نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی تولید داخل و دانش بنیان کشور امروز سه‌شنبه با حضور استاندار کرمانشاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه واقع در بوستان شاهد گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در آیین افتتاح این نمایشگاه که مدیرکل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو کشور نیز حضور داشت اظهار کرد: در این نمایشگاه که مهمترین رویداد سالانه در حوزه تجهیزات پزشکی کشور محسوب می شود ۴۰ شرکت داخلی که عمدتا دانش بنیان هستند حضور دارند.

تورج شیرازدیان افزود: محصولات عرضه شده در این نمایشگاه که در ۲ حوزه تجهیزات پزشکی مصرفی و تجهیزات پزشکی سرمایه ای دایر شده، ۱۰ تولید کننده از استان کرمانشاه نیز حضور دارند.

نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی دانش بنیان کشور در کرمانشاه گشایش یافت

وی اضافه کرد: این نمایشگاه که با محوریت شرکت های دانش بنیان در حال برگزاری است با هدف معرفی آخرین تولیدات پزشکی داخل کشور و قطع وابستگی به خارج دایر شده است.

شیرازدیان یادآور شد: این نمایشگاه که همزمان با سی و دومین نشست مدیران تجهیزات پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور دایر شده تا روز ۱۲ آبان ماه جاری در محل نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه در بوستان ‌شاهد پذیرای بازدید علاقه مندان است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha