پورسلمان:‌ آماده میزبانی جام‌جهانی شمشیربازی هستیم/ بار مالی برای خودمان ایجاد نکردیم

تهران- ایرنا- سرپرست فدراسیون شمشیربازی گفت: تمامی تمهیدات لازم برای میزبانی ایران در رقابت‌های جام‌جهانی شمشیربازی جوانان در نظر گرفته شده و مشکلی از بابت برگزاری این رویداد نخواهیم داشت.

علیرضا پورسلمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، تاکید کرد: با توجه به برگزاری و میزبانی رقابت‌های جام‌جهانی شمشیربازی جوانان از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی و تدارکات لازم انجام شده و تا امروز ۹ تیم برای حضور در ایران اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی ادامه داد: برای آن‌که این رقابت‌ها در سطح کیفی و با اعتبار بالایی برگزار شود از تیم‌های مختلف برای حضور در ایران دعوت کردیم که با استقبال خوبی هم مواجه شدیم. این مسابقات قرار است در اسلحه سابر آقایان و در روزهای ۱۴ و ۱۵ آبان ماه در سالن افراسیابی تهران برگزار شود که امیدواریم با موفقیت ورزشکاران جوان کشورمان همراه شود. 

سرپرست فدراسیون شمشیربازی در واکنش به حضور تیم‌های مختلف در ایران یادآور شد: برای تیم‌های مختلف دعوت‌نامه ارسال شد و تا امروز ۹ کشور کره‌جنوبی، آلمان، ترکیه،‌ عراق، ازبکستان، هند، صربستان، مجارستان و چین‌تایپه برای حضور در تهران اعلام آمادگی کرده و در تاریخ زمان‌بندی شده وارد کشورمان خواهند شد.  

پورسلمان در پاسخ به این سئوال که آیا برگزاری این میزبانی در دوره سرپرستی وی مشکلاتی را برای هماهنگی یا تامین منابع مالی ایجاد کرده یا خیر تاکید کرد: خوشبختانه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در این مدت نهایت همکاری را داشته و برای این میزبانی نیز همه تمیهدات در نظر گرفته شده است. مکاتبات فدراسیون با بخش‌های مختلف نیز به خوبی در حال انجام بوده و هیچ مشکلی برای این میزبانی نداریم. 

او در مورد هزینه تیم‌های شرکت کننده هم گفت: تیم‌هایی که در این دوره از مسابقات حاضر می‌شوند هزینه اعزام و اسکان با خودشان است و فدراسیون از این بابت بار مالی نخواهد داشت.

گفتنی است رقابت‌های جام‌جهانی شمشیربازی جوانان در اسلحه سابر آقایان (تیمی و انفرادی) ۱۴ و ۱۵ آبان‌ماه در تهران برگزار می‌شود. این احتمال وجود دارد در روزهای آینده نیز تعداد تیم‌های شرکت کننده افزایش یابد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha