۱۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۳۸
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 84929288
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امنیت امروز ایران اسلامی مهمترین دستاورد خون شهیدان 

بروجرد - ایرنا - امنیت در جمهوری اسلامی ایران مهمترین دستاورد خون شهیدان است که موجب شده نظام با اقتدار و عزت ایستاده و روز به روز بر استقرار و ثبات آن افزوده می‌شود.

به گزارش ایرنا برهمگان اشکار است که جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر ظرفیت عظیم مردمی در برابر همه توطئه ها ایستاده و اجازه نمی دهد دشمنان با دیدن خواب آشفته برای کشور ما نقشه بکشند.

اگر چه دشمنان هرچند وقت یکبار تلاش دارند به بهانه های مختلف امنیت و ارامش مردم را برهم بزنند و با بهره گیری از برخی عواطف و احساسات نوجوانان و جوانان چند صباحی نظم خیابان‌ها را برهم بریزند اما غافل از این هستتد که ملت ایران همواره پشت نظام ایستاده و حماسه ۹ دی نمونه ای از این ایستادگی بود.

مقوله تامین امنیت در ایران بر مبنای عدالت، خدمت به مردم و ارتباط با آنان است و همین رویکرد نظام اسلامی را در برابر همه تهدیدهای داخلی و خارجی چهار دهه گذشته مصون کرده است.
استاد علوم سیاسی و روابط بین‌الملل دانشگاه‌های بروجرد گفت: ایران تامین امنیت خود را براساس گسترش عدالت، خدمت به محرومان و تقویت رابطه حکومت و ملت بنا کرده است.

احمد موسیوند افزود: این که ایران تامین امنیت خود را بر این مولفه ها بنا کرده، واقعیتی است که دشمنان همچنان از فهم و درک آن عاجزند.
وی اظهار داشت: امروز قدرت های جهانی برغم برخوردار بودن از پیشرفته ترین تجهیزات امنیتی و نظامی در تامین امنیت پایدار خود مانده و با مشکلات فراوان مواجه هستند.

موسیوند ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر ظرفیت عظیم مردمی در تامین امنیت، در برابر همه توطئه‌ها برای متزلزل کردن نظام و انقلاب پابرجا ایستاده و هرگونه ترفندی علیه امنیت و بی اعتقاد کردن مردم را در نطفه خفه می کند.

امام جمعه بروجرد گفت: در سایه جانفشانی های سپاه در دفاع از نظام، ارزش ها و امنیت ملی و به برکت خون شهیدان هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت و هسته ای ،  امنیت پایدار مبتنی بر خدمت، عدالت و ارتباط محکم دولت و ملت بیش از پیش تثبیت شده است.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون دشمنان با ترور و فراهم کردن زمینه اغتشاشات تلاش نموده امنیت ایران را برهم بزند اما با وجود مردم فهیم و دیندار، رهبر معظم انقلاب  و حضور سپاه و بسیج هرگز راه به جایی نخواهند برد.

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: امنیت و آرامش موجود و حفظ نظام از واجبات است.

مجید منعمی افزود: با آشوبگران و کسانی که قصد ناامنی در کشور را داشته باشند هیچ‌گونه مماشاتی نداریم و با هر فردی که بر علیه نظام و ارزش‌های انقلاب اقدام می‌کند، برخورد می شود.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: امروز دانش اموزان با بصیرت و آگاهی درسهای انقلاب را مرور کرده و باور دارند که ترفندهای دشمنان و تبلیغات منفی رسانه های بیگانه هیچ تاثیری در فکر و اندیشه انقلابی این نسل ندارد.

نریمان سبحانی نیا افزود: دانش آموزان در روز ۱۳ آبان پاسخی دندانشکن به یاوه گویی های دشمنان خواهند داد و با فریاد " لبیک یا خامنه ، لبیک یا حسین است  " ثابت می کنند دشمن همیشه شکست خورده است.

وی افزود: رهنمودهای مقام معظم رهبری، حضور نیروهای مسلح، پشتوانه عظیم مردمی به طور قطع تقویت کننده امنیت پایدار، وحدت و پیشرفت ایران اسلامی بوده و خواهد بود.
مدیر آموزش و پرورش بروجرد ادامه داد: آمیخته شدن خون های پاک شهیدان به ویژه شهدای حادثه تروریستی اخیر در شاهچراغ شیراز موجب تقویت وحدت است.

سبحانی نیا اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران، همواره در معرض انبوهی از تهدیدات در سطوح بین المللی است و توجهِ ویژه به شناسایی و احصای تهدیدات امنیت ملی کشور و تلاش درجهت مقابله با این تهدیدات حایز اهمیت است. 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha