دانشجویان انقلابی اهواز اقدامات اغتشاشگران را محکوم کردند

اهواز - ایرنا - جمعی از دانشجویان انقلابی دانشگاه‌های شهید چمران و علوم پزشکی اهواز ، روز دوشنبه با انجام راهپیمایی در محوطه این دانشگاه‌ها، اقدامات اخیر اغتشاشگران را در کشور محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا این دانشجویان که پرچم مقدس جمهوری اسلامی و پرچم های مذهبی با خود حمل می کردند از محل یادمان شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی تا محل یادمان شهدای گمنام دانشگاه شهید چمران اهواز راهپیمایی کردند.

آنها با سردادن شعارهایی از جمله " فتنه‌گر حیا کن دانشگاه را رها کن" ، "دانشجوی اخلالگر اخراج باید گردد"، "تسلیت تسلیت بابت این تربیت" ، " ای رهبر آزاده آماده ایم آماده"، "براندازی شعار بود خیلی تاثیرگذار بود" "با اسم آزادی زن به امنیت ضربه زدن"، اغتشاشات و اقدامات ساختارشکن برخی دانشجو نماها را در سطح دانشگاه‌ها و کشور محکوم کردند.

این دانشجویان که برخی استادان این دانشگاه‌ها نیز همراه آنها بودند، دست نوشته‌هایی با خود حمل می کردند که در آن از مسوولان قضایی خواسته شده بود تا با عوامل اصلی اغتشاش و ناامنی در کشور برخورد کنند.

راهپیمایان همچنین با محکوم کردن حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ در شیراز که به دست عوامل گروهک‌های وهابی و داعش صورت گرفت، خواستار برخورد با عاملان این حمله ددمنشانه شدند.

این دانشجویان با تاکید بر حفظ وحدت در کشور، و داشتن بصیرت در مقابله با غبار فتنه، به برخی دانشجویان معترض که در محل حضور داشتند شاخه گل اهدا کردند.

در پایان این راهپیمایی، بیانیه‌ای قرائت شد که در آن اغتشاش‌های اخیر و اقدامات هنجارشکنانه از سوی برخی افراد مغرض و فریب خورده در کشور محکوم شد و حاضران با تکبیر آن را تایید کردند.

راهپیمایان همچنین با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه شهید چمران، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های انقلاب اسلامی ، نظام و شهدا تجدید بیعت کردند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha