۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۲۳
کد خبرنگار: 1414
کد خبر: 84929012
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیانیه بسیج ورزشکاران استان اردبیل در محکومیت حمله تروریستی شاهچراغ

اردبیل-ایرنا- بسیج ورزشکاران اردبیل و اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل جنایت تروریستی در شاهچراغ و اغتشاشات اخیر توسط مزدوران کور دل در مورد حجاب را محکوم کرد.

به گزارش ایرنا در این بیانیه که امروز منتشر شد آمده است: امروز دشمنان نظام اسلامی که در عرصه‌های مختلف با نظام اسلامی، ناکام مانده‌اند، به هر بهانه و با هر حربه ای برای سلب آسایش و آرامش مردم و ایجاد ناامنی و آشوب بهره می‌گیرند. مشابهت و مقارنت گفته‌های سران گروه های تروریستی با برخی شعارهای اغتشاشات اخیر نشان داد که کانون توطئه، ماجرای اخیر را صرفا بهانه ای براندازی اصل نظام می داند.

 در این بیانیه آمده است: هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و تخریب مساجد، تعرض به حجاب بانوان محجبه کشور، وارد کردن خسارات فراوان به اماکن و اموال عمومی و خصوصی، به شهادت رساندن یا مجروح کردن  زائرین حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) وماموران نظامی و نیروهای مردمی و سایر اقدامات خرابکارانه در این آشوب ها نشان داد که در ورای حرف‌های به ظاهر مردم پسند این گروه ها، واقعیت چیز دیگری است و آن هم به آشوب کشاندن ایران عزیز است.

 بسیج ورزشکاران استان اردبیل تصریح کرد: احساسات پاک ملت ایران و خروش الهی فرزندان این سرزمین در برگزاری تجمعات سراسری امت رسول الله (ص) در جای جای کشور، نشان داد که ملت وفادار ایران اگر چه نجیبانه و با متانت و آرامش اعمال وحشیانه این جریانات را نظاره می‌کند اما اولا بیدار و بصیر، پشتیبان انقلاب و نظام است و ثانیا از نیروهای امنیتی و انتظامی انتظار دارد با قاطعیت کامل چشم فتنه را کور و آرامش را به کشور بازگردانند.

سازمان بسیج ورزشکاران و اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، هجمه به خادمان مردم در امر امنیت که همواره مجاهدانه و مخلصانه  جهت امنیت و آسایش مردم تلاش می کنند و مظلومانه مورد هجمه واقع می شوند و همچنین توهین به ساحت مقدس قرآن، کرچم و مقدسات را قویا محکوم کرده و این اقدامات مذبوحانه را راهبرد شیطانی دشمن برای تضعیف موقعیت نظام اسلامی و عزت و انسجام ملت ایران و حافظان جان بر کف امنیت کشور و نیرو های بسیج مردمی ارزیابی کرد.

در بخش دیگری از این بیانیه ضمن محکومیت حمله ترویستی در شاهچراغ شیراز آمده است: استقلال، اقتدار و امنیت ایران اسلامی به برکت خون ده‌ها هزار شهید گرانقدر و در پرتو مجاهدت فرزندان غیور ملت ایران در نیروهای مسلح بدست آمده و ملت بزرگ ایران و جان بر کفان نیروهای مسلح هرگز به دشمنان اجازه نخواهد داد تا از موقعیت بوجود آمده سوء استفاده نمایند و خدشه ای به آرمان های حضرت امام (ره) و شهدای گلگون کفن و ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی وارد سازند.

سازمان بسیج  ورزشکاران استان اردبیل تاکید کرد: ما ملت امام حسینی و طبق فرمان تاریخی مقام معظم رهبری، بر خود و همه پرچمداران ولایت مطلقه فقیه، جهاد تبیین را برای نجات عزیزانمان از دام روایتگری‌های دروغ و اختلاف برانگیز دشمنان، واجب عینی می‌دانیم تا از اینگونه وقایع تلخ پیشگیری کنیم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha